Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bojan teki yhden lainin sanoitusta siihen biisiin. Tuskin K edes tiesi siitä. Ei ne enää pidä samalla lailla yhteyttä.
Tässäkin kaksinaismoraali kukkii. K oli esiintymässä viisuissa ja se on joidenkin mielestä väärin. B oli juontamassa pre partyissa ja osallistui biisin tekoon, miksi se ei ole yhtä väärin? Ei boikotoinut hänkään viisuja vaikka nyt valko pesee itseään.
 
vierailija
Tuo postaus tehtiin twitteristien painostuksesta ja oman kuvan kiillotukseksi juuri nyt. Ei sanakaan aiemmin Ukrainan tai Palestiinan tilanteeseen. Olette te naiveja todellakin.
Tuo on vain sinun kyyninen näkemyksesi. Ovat ottaneet kantaa tuohonkin Israel viisuissa -asiaan (vetoomuksen allekirjoitus) ja kuten sanottu, Bojan myös sotaan liittyvillä sanoituksillaan tavallaan jo aiemmin. Muutenkin ovat tyyppeinä jokseenkin tiedostavaa porukkaa muissakin asioissa. Se että on tiedostava ja välittää, ei kuitenkaan edellytä että henkilön täytyy olla aktivisti, joka tuo asiaa koko ajan esiin. En siis väitäkään että he olisivat aktivisteja, ovat ennen kaikkea nuoria muusikoita ja ymmärrän täysin, että enimmäkseen haluavat keskittyä musiikkiin eikä politiikkaan. Hieno juttu kuitenkin, että heillä on siinä ohessa halua ottaa tärkeiden asioiden puolesta kantaa.
 
vierailija
Tuo on vain sinun kyyninen näkemyksesi. Ovat ottaneet kantaa tuohonkin Israel viisuissa -asiaan (vetoomuksen allekirjoitus) ja kuten sanottu, Bojan myös sotaan liittyvillä sanoituksillaan tavallaan jo aiemmin. Muutenkin ovat tyyppeinä jokseenkin tiedostavaa porukkaa muissakin asioissa. Se että on tiedostava ja välittää, ei kuitenkaan edellytä että henkilön täytyy olla aktivisti, joka tuo asiaa koko ajan esiin. En siis väitäkään että he olisivat aktivisteja, ovat ennen kaikkea nuoria muusikoita ja ymmärrän täysin, että enimmäkseen haluavat keskittyä musiikkiin eikä politiikkaan. Hieno juttu kuitenkin, että heillä on siinä ohessa halua ottaa tärkeiden asioiden puolesta kantaa.
Tuo ajoitus mättää ja aiemmin hiljaa pysyminen. Samoin se että Bn uudet ystävät ovat kovia pro Palestine tyyppejä. Jos olisivat aiemmin ottaneet kantaa ja myös Ukrainan juttuun, niin olisivat paljon uskottavampia. Tuo niiden postaus on niin ulkokultaista tekstiä. Mutta tämä tästä. Olkaa naiveja.
 
vierailija
Tuo ajoitus mättää ja aiemmin hiljaa pysyminen. Samoin se että Bn uudet ystävät ovat kovia pro Palestine tyyppejä. Jos olisivat aiemmin ottaneet kantaa ja myös Ukrainan juttuun, niin olisivat paljon uskottavampia. Tuo niiden postaus on niin ulkokultaista tekstiä. Mutta tämä tästä. Olkaa naiveja.
Mainitsin jo useasti Bojanin aiemmat sanoitukset, mutta jätät ne toistuvasti huomiotta. On jo nuorena ajatellut noita asioita. Mutta kyllä, tämä tästä, ei tästä loputtomiin jaksa jatkaa.
 
vierailija
Tässäkin kaksinaismoraali kukkii. K oli esiintymässä viisuissa ja se on joidenkin mielestä väärin. B oli juontamassa pre partyissa ja osallistui biisin tekoon, miksi se ei ole yhtä väärin? Ei boikotoinut hänkään viisuja vaikka nyt valko pesee itseään.
Ei tietoa kuka on sanonut noin twitterissä joku sitten varmaan, mutta tuskinpa täällä kovin moni on sitä mieltä että noissa kummassakaan olisi mitään väärää.
 
vierailija
Tuo ajoitus mättää ja aiemmin hiljaa pysyminen. Samoin se että Bn uudet ystävät ovat kovia pro Palestine tyyppejä. Jos olisivat aiemmin ottaneet kantaa ja myös Ukrainan juttuun, niin olisivat paljon uskottavampia. Tuo niiden postaus on niin ulkokultaista tekstiä. Mutta tämä tästä. Olkaa naiveja.
Bojan haluaa olla mieliksi tuoreelle tyttöystävälle.
 
vierailija
Jep. Ja siksi nimenomaan ei voi verrata että kuka on saanut eniten yleisöääniä, koska tää on täyttä taktikointia.
Luen jäljessä eilisiä kommentteja. Tässä keskustelussa tuli musta hyvin esille se, miksi joksutkin sai niin vähän ääniä viime vuonna finaalissa. Silloinkin niitä ääniä keskitettiin Käärijälle ja Loreenille. Ei joksut olisi olleet ihan kärkikahinoissa, mutta eri tilanteessa olisi varmasti saaneet enemmän pisteitä. Onneksi tänä vuonna lopputulos oli kaikesta taktikoinnista huolimatta hyvä ja ihana Nemo voitti.
 
vierailija
En haluaisi vertailla koska se on vaan typerää, mutta otetaan nyt esille tasapainon vuoksi, ettei K:kaan ole esimerkiksi sanallakaan maininnut että Bojanillakin oli viisuissa kappale, jonka säveltämiseen oli osallistunut. Kyllä sekin oli varmasti Bojanille tärkeä juttu. Bojan on tykkäillyt viimeksi K:n Bölen keikkapostauksista, eli huomioi K:lle tärkeitä asioita enemmän kuin K Bojanin. Minusta K:n ei tarvitsekaan, voivat toimia ihan omalla tyylillään, mutta pakkohan tuo on nostaa esiin, kun tuntuu että nämä asiat välillä käännetään ihan nurinpäin täällä.
Totta tuo että k tykkää kamalasti b:stä mutta b:n asioista ei oo oikein kiinnostunut tai tiedä. Härtsäkin oli sanonut että biiseistä eivät tienneet kun carpe diemin ja ssollin.
 
vierailija
Eihän tossa olisi mitään ideaa, sen biisin tarkoitushan on ottaa kantaa. Mitä useampi kuulee, sen parempi.
Eihän jengi edes ymmärrä sen sanoja. Ei tuota julkaisemalla mahdollisimman huonolla hetkellä saada asialle sen ansaitsemaa huomiota. Tuo hetki, että tekivät sen näin vain huusi bändin yritystä esittää tietylle fanien ryhmälle jotakin, ei kerro mistään aidosta huomion annosta palestiinan asialle.
 
vierailija
Eihän jengi edes ymmärrä sen sanoja. Ei tuota julkaisemalla mahdollisimman huonolla hetkellä saada asialle sen ansaitsemaa huomiota. Tuo hetki, että tekivät sen näin vain huusi bändin yritystä esittää tietylle fanien ryhmälle jotakin, ei kerro mistään aidosta huomion annosta palestiinan asialle.
Kyllä fanit ottaa selvää sanoista, niin kuin muissakin biiseissä. Nytkin jo.subs oli jo kääntänyt ne ja Sloveniassakin on paljon faneja. Tuo biisi oli tekeillä jo, niin ne sanat oli tietysti tuolla kielellä valmiit tai ainakin osittain tehtyinä.
 
vierailija
Luen jäljessä eilisiä kommentteja. Tässä keskustelussa tuli musta hyvin esille se, miksi joksutkin sai niin vähän ääniä viime vuonna finaalissa. Silloinkin niitä ääniä keskitettiin Käärijälle ja Loreenille. Ei joksut olisi olleet ihan kärkikahinoissa, mutta eri tilanteessa olisi varmasti saaneet enemmän pisteitä. Onneksi tänä vuonna lopputulos oli kaikesta taktikoinnista huolimatta hyvä ja ihana Nemo voitti.
Kaikella rakkaudella Joksuja kohtaan mutta CD tai esitys ei ollut Viisuissa kovin mieleenjäävä. En usko, että sijoitus olisi kovin paljon parempi ollut. Siellä oli kyllä muita suosikkibiisejä, jotka kärsivät.
 
vierailija
Vetäydyin yöpuulle pisteidenannon alettua, ja onpa täällä ollut vilkasta keskustelua!

Luojan kiitos oikea voitti viisut! Nemolla oli kertakaikkiaan henkeäsalpaava biisi ja esitys, ja se Balkanin K-kopio sai karman mukaisen sijoituksen 😅

Raatien pisteytys oli kyllä melkoinen vitsi ja osoitti harvinaisen hyvin, miten viisut on totaalisen poliittinen tapahtuma varsinkin, kun Israelin annettiin osallistua.

Joksuista vielä: heidän asemassaan olisin julkaissut postauksen tänään eikä kesken viisufinaalia. Kyllä ajoituksesta jäi outo vaikutelma. Muuten en ollut yllättynyt JO:n reaktiosta kovaäänisten twitteristien vaatimuksiin. Ja olen JO-fani ja bojanisti kyllä, mutta joku päivä ne on vielä pahasti kusessa, kun taipuvat aina kovaäänisten faniensa vaatimuksiin.
 
vierailija
Vetäydyin yöpuulle pisteidenannon alettua, ja onpa täällä ollut vilkasta keskustelua!

Luojan kiitos oikea voitti viisut! Nemolla oli kertakaikkiaan henkeäsalpaava biisi ja esitys, ja se Balkanin K-kopio sai karman mukaisen sijoituksen

Raatien pisteytys oli kyllä melkoinen vitsi ja osoitti harvinaisen hyvin, miten viisut on totaalisen poliittinen tapahtuma varsinkin, kun Israelin annettiin osallistua.

Joksuista vielä: heidän asemassaan olisin julkaissut postauksen tänään eikä kesken viisufinaalia. Kyllä ajoituksesta jäi outo vaikutelma. Muuten en ollut yllättynyt JO:n reaktiosta kovaäänisten twitteristien vaatimuksiin. Ja olen JO-fani ja bojanisti kyllä, mutta joku päivä ne on vielä pahasti kusessa, kun taipuvat aina kovaäänisten faniensa vaatimuksiin.
Naurettavaa kyllä että annetaan Israelin osallistua ja sitten paniikissa pitää taas taktikoida pisteet yhdelle maalle kun tiesivät kyllä että Israel tulee saamaan paljon ääniä yleisöltä eikä sen tietenkään voitu antaa voittaa... Ihan samoin siis mentiin kun viime vuonnakin vaikka nyt syyt toki olikin erit
 
vierailija
Mulla on krapula ja muutenkin masis tai morkkis tai mikälie. Mietin soittaisinko Bojanille. Mutta en haluis häiritä, niillä on musahommat kuitenkin vaiheessa. Ennen Euroviisuja soiteltiin ja se tsemppas mua. Hymyili mun kännykässä sitä ihanaa, leveää hymyään, joka saa mut aina punastumaan ja kikattamaan. Sit sekin nauro ja vaan katseltiin toisiamme ja tehtiin hölmöjä ilmeitä. Mulla on niin ikävä sitä.
Mun whatsapp soi, videopuhelu. Se on Bojan, ihan kun se olis kuullut mun ajatukset.
"Hei muru!"
"Hei Boitsu, hyvä ajotus. Mä just ajattelin sua."
"Niin mäkin sua."
Ja taas mä punastun, miten se saakin mut aina tuntemaan tältä. Niin kun olis perhosia vatsassa ja alkaa kuumottaa poskia ja vähän muitakin paikkoja.
"Ikävä sua Jerc,"
"Mulla kans, ihana kun soitit. Tulit tarpeeseen...laulaisitko mulle jotain?"
"Joo, just saatiin uusi biisi valmiiksi. Ota hyvä asento ja sulje vaikka silmät."
Sen ääni on niin kaunis. Se aina rauhottaa ja nyt vähän liikuttaa. Tunnen silmien kostuvan ja yksi kyynel karkaa luomen alta.
 
vierailija
Mulla on krapula ja muutenkin masis tai morkkis tai mikälie. Mietin soittaisinko Bojanille. Mutta en haluis häiritä, niillä on musahommat kuitenkin vaiheessa. Ennen Euroviisuja soiteltiin ja se tsemppas mua. Hymyili mun kännykässä sitä ihanaa, leveää hymyään, joka saa mut aina punastumaan ja kikattamaan. Sit sekin nauro ja vaan katseltiin toisiamme ja tehtiin hölmöjä ilmeitä. Mulla on niin ikävä sitä.
Mun whatsapp soi, videopuhelu. Se on Bojan, ihan kun se olis kuullut mun ajatukset.
"Hei muru!"
"Hei Boitsu, hyvä ajotus. Mä just ajattelin sua."
"Niin mäkin sua."
Ja taas mä punastun, miten se saakin mut aina tuntemaan tältä. Niin kun olis perhosia vatsassa ja alkaa kuumottaa poskia ja vähän muitakin paikkoja.
"Ikävä sua Jerc,"
"Mulla kans, ihana kun soitit. Tulit tarpeeseen...laulaisitko mulle jotain?"
"Joo, just saatiin uusi biisi valmiiksi. Ota hyvä asento ja sulje vaikka silmät."
Sen ääni on niin kaunis. Se aina rauhottaa ja nyt vähän liikuttaa. Tunnen silmien kostuvan ja yksi kyynel karkaa luomen alta.
💚❤Kiitos tästä!
 
vierailija
Tuli muuten yhtäkkiä melkoisella viiveellä mieleen, että joskus 1-2 kk sitten yksi ruotsalainen fani sanoi, että hän ei tippaakaan luota Ruotsin TV:n kykyyn järjestää viisut. En muista mitä perusteluita tai muuta selitystä kommentissa oli, se oli ehkä 2-3 virkkeen mittainen ja jotain selitystä siihen liittyi, mutta no, niinhän se meni. :/
 
vierailija
Mä luen juuri Punaista, valkoista ja kuninkaan sinistä-kirjaa, ja näen päähenkilöt K:n ja B:n kasvoilla, vaikka olen yrittänyt kuvitella muutakin 😅 Mun aivot on vaan lisänneet K:lle latinoverta ja muuttaneet Bojanin hiukset vaaleiksi ja nuorentaneet heitä hiukan.
 
vierailija
Mä luen juuri Punaista, valkoista ja kuninkaan sinistä-kirjaa, ja näen päähenkilöt K:n ja B:n kasvoilla, vaikka olen yrittänyt kuvitella muutakin 😅 Mun aivot on vaan lisänneet K:lle latinoverta ja muuttaneet Bojanin hiukset vaaleiksi ja nuorentaneet heitä hiukan.
Aivan ihana kirja! Ja tästä on kuule joku AU-ficci olemassa, tai ainakin joskus tuli vastaan! En ole itse lukenut, vähän pyöritellyt mielessä että voiko olla tarpeeksi laadukas mun makuun, kun kirjasta niin tykkäsin 😅 Mutta voin varsin hyvin kuvitella että sinun lukutapa toimii hyvin 😁
 

Yhteistyössä