Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ahhahhaahhaa en kestä että tossa finaaliharkan randomoidussa pisteiden annossa feikki-K antoi Israelille 12 pistettä Redditissä on liveseuranta https://www.reddit.com/live/1czl4do1ff0cl/
Mutta feikki-Käärijä ei suostunut tehtäväänsä? :D
"A stand-in Kaarija was present for Finland, but seemingly there is a technical issue with the votes and they have been chalked off for now"
"We go to Martin Osterdahl to do Finland's results, with 12 points going to Israel"
 
vierailija
Hmm, tympiintyiköhän summerfoolin kirjoittaja itsekin ficciin sen täällä epätykätyn luvun takia, kun siitä luvusta on nyt kaksi viikkoa ja sinä aikana hän on kirjoitellut muita ficcejä kyllä...
 
vierailija
Tämä on mun painajaiseni, kun usein vastaan työviesteihin kännykällä ja liitän kuvia mukaan. Voisi hyvin lipsahtaa jokin B&K-yhteiskuva sinne, jos yhtään hätiköin.
Voin kuvitella työkavereiden ilmeen, kun asiatekstin perässä olisikin äkkiä giffi Kärtsästä nuolemassa Boitsua Tavastian lavalla 😆 Ainakin se piristäisi viikkoa. Ja jos pomo sattuu olemaan salashippari, voisit saada jopa palkankorotuksen.
 
vierailija
Voin kuvitella työkavereiden ilmeen, kun asiatekstin perässä olisikin äkkiä giffi Kärtsästä nuolemassa Boitsua Tavastian lavalla Ainakin se piristäisi viikkoa. Ja jos pomo sattuu olemaan salashippari, voisit saada jopa palkankorotuksen.
Mulla sattui kerran olemaan tällaisia "epäilyttäviä" kuvia puhelimessa kun mun mies ihan luvalla katsoi mun puhelinta. Taisi nähdä nämä kuvat, kun katsoi niin oudosti, mutta ei sanonut mitään. 😅
 
vierailija
vierailija
Näin sivunmennen sanottuna, useampi AO3-tägi ärsyttää itseäni. Idiots in Love vähän, mutta enemmän Boys in Love, Boys Kissing yms. Tai siis minulle tulee niistä fiilis, että siinä jotenkin fetisoidaan miesten välisiä juttuja (mitä nyt tietysti fanfic tekee usein muutenkin). Maybe it's just me.
 
vierailija
Näin sivunmennen sanottuna, useampi AO3-tägi ärsyttää itseäni. Idiots in Love vähän, mutta enemmän Boys in Love, Boys Kissing yms. Tai siis minulle tulee niistä fiilis, että siinä jotenkin fetisoidaan miesten välisiä juttuja (mitä nyt tietysti fanfic tekee usein muutenkin). Maybe it's just me.
Itse tykkään idiots in lovesta, koska minusta sellainen asetelma, jossa molemmat ovat vähän hölmöjä omille tunteilleen ja rakastavat toisiaan vaikkeivat ole vielä itse tajunneet sitä, on herkullinen. 😊
 

Yhteistyössä