Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei
Jos Joksut ei osoita tukeaan tässäkään Klle niin saavat painua hevon vttuun. Mun fanitus kyllä loppuu. No saavat tulla omillaan Suomessakin toimeen, kun eivät uskalla Kta enää hypettää.
Ei ne varmaan mitään laita julkisesti. Eihän lippukohun aikaankaan laittaneet. Se ei jotenkin tunnu Joksujen tai B tyyliseltä osoittaa tukea julkisesti. Eihän heillä tietysti ole mitään velvolisuuttakaan. Jos eivät Ruissista mitään laita ja näkevät, olen pettynyt.
 
vierailija
voiko joku kaivautua mun kans sinne koloon jo? monessa paikassa väitetään että italian äänet on vahingossa vuodettu ja israel sai melkeen puolet äänistä. video twitterissä ja redditissä
 
vierailija
Italiasta vuotanut kuulemma tieto tän päivän äänestystuloksesta ja sen mukaan 39 % yleisöäänistä meni Israelille, vain viitisen prossaa Nemolle ja Joostille ja muille vain 1-2 prossaa. Voihan kilin kivekset ja pässin pallit 😡😡 jos tuo pitää paikkaansa.
 
vierailija
Mietin onko Jere jotenkin liian kiltti miksi sit aina ajautuu näihin mahdottomiin tilanteisiin vai onko se vaan jotenkin häslä?

Sitten jälkikäteen Jere aina rupeaa pahoittelemaan toimintaa jota ei cälttis tarvisi edes pahoitella.

Esim Puolan Blankan kanssa poseerasi. Sitten poisti kuvan kun ihmiset hermostui. Entäs se Ukrainan lippu keissi. Taas myrsky vesilasissa ja somelynkkaus. Entäpä sofi oksaskeissi jossa Jere taas lynkattiin tyyliin venäjämyönreisyyden takia.

Seuraavaksi sanot jollekin edenille että sori en ala tanssiin sun kaa. Pääsis paljon helpommalla. Loukkaisi yhden tunteita mutta säästäisi monen mielipahalta kun ei tule koko taas myrskyä vesilasissa. Sitten kun alkaa anteeksipyytelemään on jo köntsä niinsanotusti housuissa koska silloin automaattisesti jo loukkaa jotain. Tarviiko kaikkea anteeksipyydellä? Itse ainakin ottaisin semmoisen asenteen että prkl minähän tanssin ja united by music ja peace and love. Ja no war.

Toi lausunto oli vähän kuppanen paikkausyritys.
 

Yhteistyössä