vierailija
Tumblrissa joku ollut sitä mieltä että alimmat olisivat juren, ylimmät nacen, jan oikealla ja karvaisimmat kuuluisivat boitsulle. Taidan itsekin kallistua tälle kannalle.
Kiitos tästä analyyttisestä tutkimuksesta!Mä olen nyt tipahtanut johonkin syvään kaninkoloon, vaikka luulin olevani hyvinkin järkevä ja etäisesti fiilistelevä muiden shipatessa. Olen koko illan tutkinut Janin jalkoja Münchenin keikalla. Enkä ole edes Jan girlie.
Miksikö? Janilla on vihreät sukat jalassa ja oli pakko selvittää, ovatko ne Käärijä-sukat. Tuijottelin siis kaikki Munchenin pätkät Safurseyn tiktokista ja suurentelin jalkoihin. Arvatkaapa, missä vaiheessa sitten sain selville totuuden? Joo, Novi valissa ja siinäkin tasan siinä kohtaa, kun Jan poistuu lavalta. On sitten hyötykäytetty tämäkin torstai-ilta.
Spoileri tulossa niille, jotka innokkaana haluavat ihan itse tehdä saman ja tuijotella keikkamateriaalia läpi suurentamalla poikien jalkoihin:
Eivät ole Käärijä-sukat.
Minä aattelin, että vasemmalla olis Juren ja B vastapäätä ne karvaisimmat, vaikea sanoaTumblrissa joku ollut sitä mieltä että alimmat olisivat juren, ylimmät nacen, jan oikealla ja karvaisimmat kuuluisivat boitsulle. Taidan itsekin kallistua tälle kannalle.
Voihan lirputtelijaMe ollaan odotettu 84 vuotta Kärppyä takaisin, ja sitten Kärppy:
Jos olisin syntynyt Bojanin nänniksi, olisin jo kovana paidan alla. Mutta voih, en ole.Me ollaan odotettu 84 vuotta Kärppyä takaisin, ja sitten Kärppy:
Onko tämä siis uusi video. Toivoin että K olisi muuttanut kampaustasn, mutta ei näköjään sitten. Kielikään ei pysy suussa.Me ollaan odotettu 84 vuotta Kärppyä takaisin, ja sitten Kärppy:
Jos olisin syntynyt Bojanin nänniksi, olisin jo kovana paidan alla. Mutta voih, en ole.
Kris raukka ihan done ainoana istumassa 🥲Juhlintaa bussissa Boitsun ja Juren stooreissa.
Joo bileet siellä vaan paranee. Ehkä Kris tosiaan luovutti ja meni nukkumaan.Paidattomia miehiä Boitsun stoorissa menikö Kris jo nukkumaan kun ei enää näkynyt stoorissa voi Kris
Ainakin stoorinsa perusteella kyllä kun ansaitut levot oli mielessäJoo bileet siellä vaan paranee. Ehkä Kris tosiaan luovutti ja meni nukkumaan.
Voi sitä onnellista naista, joka saa kokea tuon kielen.Me ollaan odotettu 84 vuotta Kärppyä takaisin, ja sitten Kärppy:
Voi sitä onnellista naista, joka saa kokea tuon kielen.
Mä oon niin toivonut, että tuo kielen esittely vihdoin loppuisi. Tosi epämiellyttävän näköistäVoi sitä onnellista naista, joka saa kokea tuon kielen.
Voi sitä onnellista naista, joka saa kokea tuon kielen.
No itse asiassa tossa mega-angstificissä rikon omia sääntöjäni ja siinä ei tule olemaan onnellinen loppu, mutta laitan siihen toki varoitukset, että kukaan ei vahingossa lue sellaista.Muistanko oikein sinun joskus maininneen, että ficeissäsi on aina onnellinen loppu? Sitten varmaan uskallan lukea myös tuon tulevan angstailun
On kyl todella vastenmielistä ja lapsellista. En ymmärrä et mikä tarkoitus kielen esittelyllä on.Mä oon niin toivonut, että tuo kielen esittely vihdoin loppuisi. Tosi epämiellyttävän näköistä
Menisit kuitenkin naamalle istumaan, jos saisit mahdollisuuden.Mä oon niin toivonut, että tuo kielen esittely vihdoin loppuisi. Tosi epämiellyttävän näköistä
Tarkoitus lienee myös trollata ihmisiä, joilla on tällaisia solmuja. Kärtsä on provosoiva hahmo, eikä ole tarkoituskaan, että hänen eri juttunsa miellyttäisivät kaikkia.On kyl todella vastenmielistä ja lapsellista. En ymmärrä et mikä tarkoitus kielen esittelyllä on.