Joulu tulee! (0 yötä🥰)

-Pyrypallot.
-Elegantit lämpimän valkoiset jouluvalot ulos ja ikkunoihin kauniita riippuvia kynttelikköjä joihin saa lämpökynttilän.
-Ulos kanervia tai hyvä vinkki on laittaa obeliskiin jekkulangalla kuusenoksia ja jouluvalot.
-Paaaaaljon kynttilöitä ja erilaisia kynttilänjalkoja.
-Joulukukat amaryllis/hyasintti yms. Mä teen yleensä itse sellaisen kauniin koriasetelman.
-Askartelua: paperitähdet, kranssi oveen, jäälyhdyt, joulukortit/pakettikortit, metalliset itse tehdyt piparimuotit (tee tuhmia 🤭)
-Tonttulakit, jouluessu, joulujuhlavaatteet, jouluverhot, pöytäliinat, sohvatyynyn päälliset sun muut joulutekstiilit.
-Joulukalenteri (tämänkin voipi askarrella ite jos kerkiää)
-Karkkikepit, konvehdit, tortut, piparit, jouluinen maustekakku (tämä on syytä tehdä jo ja laittaa peltipurkkiin maustumaan/piparitkin on parempia jos saavat olla purkissa maustumassa, piparitalo tai tee vaikka kartano jos on aikaa.
-Jouluruokatarvikkeista kannattaa tehdä vakiolista kännyyn, näin ne on saatavilla helposti joka joulu.
-Lempi joulumusiikit musalista.
-Lahjapaperit , lahjanaru, kirkas teippi, pakettikortit (jos et tee itse)
-tsekataan ajoissa joulukuusen koristeet ja että kuusen valot toimivat (tarvitseeko varalamppuja millaisia jne)

Nämä nyt tuli heittämällä mieleen, lisätkää uupuvat.

KOHTA ON JOULU!!!!!!!

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
9MM
Kuinka voikaan olla niin kaunista ja koskettavaa laulantaa. Toinen on juliano ravanello. Viime joulun aikaan mäkin koin joulun tunnetta. Ehdotin silloin tapailu naiselle et oltaisi menty kirkkoon kuunteleen joulun laului ja kuoroi. Mut se halus mennä vaan viineille. Jos tänä jouluna uskaltais mennä kirkkoon kuunteleen esityksiä. Kirkko on kaunis paikka ja jumalan rakkaus on läsnä. Veikkaan että jumalakin tykkää tästä biisistä 😊
 
Kuinka voikaan olla niin kaunista ja koskettavaa laulantaa. Toinen on juliano ravanello. Viime joulun aikaan mäkin koin joulun tunnetta. Ehdotin silloin tapailu naiselle et oltaisi menty kirkkoon kuunteleen joulun laului ja kuoroi. Mut se halus mennä vaan viineille. Jos tänä jouluna uskaltais mennä kirkkoon kuunteleen esityksiä. Kirkko on kaunis paikka ja jumalan rakkaus on läsnä. Veikkaan että jumalakin tykkää tästä biisistä 😊
taitaa olla pikkksen liian paavillista Jumalan makuun
 

Yhteistyössä