Zelenskyin pukeutuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 767
19 178
113
Maailman kamalin työpaikka? Olla Ukrainan presidenttinä tällä hetkellä. En ymmärrä, miten Zelenskyi jaksaa.
Ja Zelenskyi on ihanantuntuinen ihmisenä.

Mutta, voisiko sille ees nyt, vuosi sodan alkamisesta, joku heittää puvun takin päälle?

Sannan ja Zelen ajatusmaailma on hyvin samanlainen: vähän woke. Ja se tarkoittaa että mennään poolopaidassa tärkeään EU-paneeliin, jotta "näytettäisiin vaatimattomalta, porvariherraeliittiä halveksuvalta rennolta kansan palvelijalta".
Zelellä oli kuin 10 maastonvihreän t-paidan varasto heti valmiina, kun sota alkoi.

Zele on äärimmäisen raskautettu tällä hetkellä. En kadehdi.
Mutta hän myös filmaa. Ei sodan aikana kansan johtajalta vaadita pukeutumisen muuttamista, kunhan nyt joku kuningas ei keekoile joissain kullalla kirjailluissa kaavuissa.

Zelen vaimo on hyvin muotitietoinen ja pukeutuu tyylikkäästi.
Ehkä mies ei tunne oloaan mukavaksi etiketin mukaisissa vermeissä.
Hän on ammattinäyttelijä. Moni näyttelijä haluaa elää rennosti vapaa-ajallaan.
Saa olla oma itsensä. Tykkään Zelen lookista.

joo, tuntus hölmöltä jos zelensky siintyis puku päällä sota aikana

Mitä vikaa tuossa Zelenskyin pukeutumisessa on? Samaan aikaan todella rento ja hyvin istuva asukokonaisuus sekä hiljainen mutta näkyvä ja siksi voimakas muistutus totuudesta ja siitä arjesta, mikä ukrainalaisille on jokapäiväistä ja siten myös, tottakai, valtion päämiehelle. Tuntuisi todella oudolta, että hän menisi ns. kovat kaulassa. En itse näkisi parempaa maansa edustamista kuin juuri tuossa asussa.

Niin...vapaa-ajallaan.

Mä vähän luulen, että sen vaatetus on niin kuin playoff-parta. Se muuttuu vasta kun sota on ohi. Henkilökohtaisesti en arvosta näitä ulkomaanvierailuja collegepaidassa, mutta siellä on tällainen päätös tehty eikä lopputulos ole ollut ihan katastrofaalinen koska moni ilmeisesti arvostaa tuollaista symbolismia.

Mietin vähän sitäkin, että onko sitten kravaatittomuus tai takittomuus sen parempi kansanmiehen symboli presidentiltä. Jossain maatilan kuvaustilaisuudessa toki, koska se saavutetaan vähän niin kuin orgaanisesti mukamas ilman suunnittelua toisin kuin kansanmiehen univormun kohdalla. Mutta ulkomaanvierailulla?

Puku ilman kravattia on väärin puettu asu. Collegepaita kongressissa on oikea asu väärässä paikassa. Kumpi on pahempi rike? Ensimmäinen sanoo, että haluan olla täällä, mutta en välitä teistä sen vertaa, että laittaisin kravatin. Jälkimmäinen sanoo, että en haluaisi olla täällä, mutta on pakko ottaa aikaa tiukasta aikataulustani sodan johdossa ja tulla moikkaamaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mä vähän luulen, että sen vaatetus on niin kuin playoff-parta. Se muuttuu vasta kun sota on ohi. Henkilökohtaisesti en arvosta näitä ulkomaanvierailuja collegepaidassa, mutta siellä on tällainen päätös tehty eikä lopputulos ole ollut ihan katastrofaalinen koska moni ilmeisesti arvostaa tuollaista symbolismia.

Mietin vähän sitäkin, että onko sitten kravaatittomuus tai takittomuus sen parempi kansanmiehen symboli presidentiltä. Jossain maatilan kuvaustilaisuudessa toki, koska se saavutetaan vähän niin kuin orgaanisesti mukamas ilman suunnittelua toisin kuin kansanmiehen univormun kohdalla. Mutta ulkomaanvierailulla?

Puku ilman kravattia on väärin puettu asu. Collegepaita kongressissa on oikea asu väärässä paikassa. Kumpi on pahempi rike? Ensimmäinen sanoo, että haluan olla täällä, mutta en välitä teistä sen vertaa, että laittaisin kravatin. Jälkimmäinen sanoo, että en haluaisi olla täällä, mutta on pakko ottaa aikaa tiukasta aikataulustani sodan johdossa ja tulla moikkaamaan.
Niin. Se puku kravatin kanssa ei veisi sitä tilanteen vakavuutta pois, ja Zelestä ei kukaan ajattelisi että tuo vain hengaa eliitin kanssa, kansan kärsiessä, koska itsekin on valinnut jäädä Ukrainaan.

Mutta college/t-paita on mun mielestä semmoinen tarkoituksella tunteisiin vetoava imagoasu. "Olen nukkavieru, kärsivän maan pressa, auttakaa meitä."

Mutta, ei tuo mun yöuniani vie. :) Ja voimia Zelelle, ja uskon että Suomikin on 2-3 vuoden sisään sodassa, joten ei tässä henkseleitä paukutella.

Mutta uskon että tuo Zelen asuvalinta on vaan woketusta. Vasurit/woket vihaavat pönötystä, ulkoista arvokkuutta ja vallan ulkoisua merkkejä, joten se on kohta college-paidat kaikilla maailman pomoilla ja Linnan juhlissa.

Oliko luotiliivi vai varusteliivi?
En ole sotilasasiantuntija. Näytti samalta asusteelta mikä Sannalla oli yllä
Ukrainan vierailullaan. Tyylikäs asu tuo luotiliivi/varusteliivi.
Keski-ajalla ritarit pukeutuivat haarniskoihin.
Eilen uutisissa amerikkalainen aseteollisuuden miesedustaja sanoi, että Putin on hävittäjäkoneiden paras myyntimies. Superhyvä lohkaisu.
Olemme heränneet Ruususen unesta todellisuuteen. Rahaa palaa varustautumiseen.
Ainut hyvä puoli asiassa on, että se myös työllistää ihmisiä.

En ole sotilasasiantuntija. Näytti samalta asusteelta mikä Sannalla oli yllä
Ukrainan vierailullaan. Tyylikäs asu tuo luotiliivi/varusteliivi.
Keski-ajalla ritarit pukeutuivat haarniskoihin.
Eilen uutisissa amerikkalainen aseteollisuuden miesedustaja sanoi, että Putin on hävittäjäkoneiden paras myyntimies. Superhyvä lohkaisu.
Olemme heränneet Ruususen unesta todellisuuteen. Rahaa palaa varustautumiseen.
Ainut hyvä puoli asiassa on, että se myös työllistää ihmisiä.
Vasemmisto on herännyt Ruususen unesta. Oikeisto on koko ajan ollut selvillä tilanteesta.

Yhteistyössä