Zalandosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Siellähän on tuotteilla 30 päivän palautusoikeus. Jos sieltä tilaa laskulla niin lasku pitää kuitenkin maksaa 14 päivän sisällä, eikö ole jotenkin nurinkurista? Eli vaikka palauttaa kaikki tuotteet niin lasku pitää maksaa jos palautus ei ehdi kirjautua heille (palautuskin voi ulkomaille kestää päiviä) 14 vuorokauden aikana tilauksesta.
Mulle kävi näin ja vasta nyt luin tarkemmin laskutuksesta (oma moka), mutta ei käynyt alunperin mielessäkään, että lasku pitäisi maksaa kun palautin yhden ainoan tuotteen jonka tilasinkin.

[QUOTE="vieras";27310161]Kauankohan palautuksissa sitten menee? Tilasin tuotteen 30.8. ja palautin 21.9. Kuitenkin jo 29.9. sain kotiini muistuslaskun muistutusmaksuineen. Eli paketilla on ollut 10 päivää aikaa palatua tuossa vaiheessa.[/QUOTE]millon sulla on ollu se eräpäivä siinä laskussa? ei tietenkään laskua saa jättää maksamatta jos eräpäivä menee. koneelta näkee milloin lähetys on perillä zalandolla. ite ainakin seuraan sieltä ja maksan laskun jos palautus ei rekisteöidy palautetuksi ennen eräpäivää, jos rekisteröityy niin en maksa

Tilasin kanssa tuolta laskulle ja mulla oli kyllä 1kk maksuaikaa.Tosin s-postiin tuli 1.maksumuistutus ennen laskun eräpäivää...

Ok, ehkä siinä eka laskussa sitten oli se 30 päivää maksuaikaa (mulla tässä vaan muistutuslasku tallessa). Mutta outoa että palautus ei ollut mennyt 8 vuorokauteen, hyvähän se on tietysti hidastella palautusten kirjaamisten kanssa, että laskutusfirmatkin saavat "omansa" pois.. Joudun nyt sitten maksamaan muistutuksen toisten hidastelun takia.

millon sulla on ollu se eräpäivä siinä laskussa? ei tietenkään laskua saa jättää maksamatta jos eräpäivä menee. koneelta näkee milloin lähetys on perillä zalandolla. ite ainakin seuraan sieltä ja maksan laskun jos palautus ei rekisteöidy palautetuksi ennen eräpäivää, jos rekisteröityy niin en maksa

Laitoinkin Zalandolle postia kun en pääse kirjautumaan heidän sivuilleen eikä uuden salasanan lähetys onnistu vaikka pari kertaa olen kokeillut.
Mikähän sitten on klarnan käsittelymaksu kun sitäkin on 6 euroa, tuleeko se automaattisesti jos valitsee laskun maksutavaksi vaikkei tuotteita pitäisikään? Köyhdyin siis 11e (omaa tyhmyyttäni) tässäkin kaupassa, vaikken mitään saanut. Mutta eipä tarvitse toista kertaa tilata kun ei oma ymmärrys näihin juttuihin riitä.

[QUOTE="joo";27310223]no ei sillä palautumispäivällä ole asian kanssa tekemistä, vaan sillä, maksoitko laskun ajoissa.[/QUOTE]

On sillä sen verran, että jos en pidä mitään tuotteita niin en myöskään maksa laskua. Ja jos toisessa päässä hidastellaan vaikka 1 vuorokausi, jotta saadaan 31 päivää kuluneeksi niin klarna saa lähetellä käsittely- ja muistutuslaskuja asiakkaalle.
Mun mielestä se 30 vuorokauden palautusoikeus on virheellinen koska paketin matkahan voi kestää vaikka 2 kuukautta. Ja laskuttaja on heti kärppänä muistutuslaskun kanssa.. Mut oma moka.

Yhteistyössä