"Miten teen palautuksen?
Palauttaaksesi tuotteen sinun tulee kirjata palautus asiakastililläsi ja käyttää Zalandon palautusilmoitusta, jonka voit tulostaa helposti asiakastililtäsi. Palautusilmoitus koostuu kahdesta asiakirjasta: Palautuslomake pakataan palautettavan tuotteen kanssa pakettiin ja palautuskortti kiinnitetään paketin päälle.
Näin teet palautuksen:
1. Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksillasi Omille sivuille osoitteessa
http://www.zalando.fi/kirjautuminen.
2. Kun olet kirjautunut sisään Omille sivuillesi, asiakastilisi otsikon Tuotteen palautus alta voit klikkaamalla Palauta tuote tästä tilauksesta valita tilauksen, jolta haluat palauttaa tuotteita. Valitse tilaukselta palautettavat tuotteet. Ilmoitathan myös palautuksen syyn, jotta voimme parantaa tuotetietojamme ja palveluamme.
3. Lataa palautusilmoitus PDF-muodossa tietokoneellesi, tulosta se ja leikkaa palautuslomake ja palautuskortti irti toisistaan.
4. Täytä palautuslomake ja merkitse myös tulostettuun versioon palautuksen syykoodi numerolla.
5. Pakkaa palautuslomake ja palautettava tuote alkuperäispakkauksessaan pakettiin. Lähetykseen voit käyttää esim. Zalando-laatikkoa. Muista sulkea paketti huolellisesti!
6. Kiinnitä palautuskortti, josta ilmenee lähetysosoite, paketin päälle. Jos käytät Zalando-laatikkoa, varmista, etteivät vanhat osoitetiedot jää näkyviin..
7. Jätä paketti MyPack-pisteeseen, josta se toimitetaan meille. Palautus on sinulle ilmainen olemme maksaneet kulut puolestasi!
Yksityiskohtaiset tiedot palautukseen löydät asiakastilisi kohdasta Tuotteen palautus. Saat vahvistussähköpostin heti, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Jos tarvitset lisätietoja, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteessa
service@zalando.fi tai soittaa ilmaiseen palvelunumeroomme 0800 944 51"