Zalando palautus, kuinka pirun kauan voi kestää? 15.4 palautettu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piru sentää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piru sentää

Vieras
ja vielä ei näy verkkosivuilla että palautus olisi saapunut perille.

Kyse HEIDÄN mokasta jonka takia jouduin palauttamaan tuotteen. Palautin ja tilasin saman tuotteen uudelleen ja MAKSOIN sen myös toiseen kertaan. Näin pyydettiin toimimaan asiakaspalvelun viestissä. Miksei vain voitu lähettää oikeaa tuotetta?

Kyllä on perseestä tällainen systeemi, erittäin pettynyt olen. Kauanko teillä on kestänyt, että rahat tulleet takaisin tilille?

Tein uuden tilauksen seuraavana päivänä palautuksesta ja se paketti tuli minulle jo eilen, kumma ettei toiseen suuntaan kulje posti yhtä ripeästi, vaan nyt jo 2 päivää mennyt kauemmin

Tuon takia otan aina laskun, ei tarvitse palautella rahoja vaan voi vähentää laskulta palautukset. Mulla menne aina tasan viikko että palautus on ollu zalandolla. Toivottavasti sulla on kuitti palautuksesta.

Kaipa se kuitti jossain on, pitäisiköhän jo ottaa sinne yhteyttä? Aika pitkään kuitenkin mennyt jo, eikä vielä edes paketti perillä. Vai merkkaakohan ne sen nettiin vasta samalla kun laittavat maksuun?

23.4.2015 7:32 Terminal, Suomi Lähetys on matkalla
22.4.2015 7:50 MATKAHUOLTO HELSINKI, Suomi Lähetys on toimitettu noutopisteeseen.
16.4.2015 12:47 Terminal, Suomi Lähetys on matkalla
16.4.2015 12:31 Terminal, Suomi Lähetys on matkalla

Tuollaista kertoo mypack seuranta (lähetysaika poistettu koska nimeni oli siinä), eli ei ole vielä suomesta edes poistunut :O eikös se jossain ulkomailla ole tuo zalando

Täällä sama tilanne. Reilu kaksi viikkoa sitten Siwaan palautettu paketti on MYPACK-lähetysseurannan mukaan vasta nyt poistumassa Suomesta! Naurettavan hidasta toimintaa niin Zalandolta kuin kuljetuksesta vastaavilta. Aiemmin olen saanut palautuksesta rahani takaisin noin kahdessa viikossa, mutta taidan siirtyä toisten verkkokauppojen asiakkaaksi, kun sekä palautus että toimitus kestävät, kestävät ja kestävät...

Yhteistyössä