yyyh,yliluonnollista?

mä en yleensä usko tällasiin juttuihin,tietynlaisiin joo,mut tällasiin et esineitä tippuis tms ihan ilman selitystä..

tänään siis tuli miehen kanssa riita ja mä yliväsyneenä olin oikein tosi yberp*skapää ( :ashamed: ) no,kävelin keittiöstä olkkariin,kun mies tuli eteisen kohdalla vastaan ja nappas mua käsistä kiinni et nyt puhutaan,ei riidellä. mä olin niin kiukkunen et rimpuilin vaan irti ja hoin jotain järkevää ja aikuismaista kuten ei kiinnosta ja ihan sama ym. tää tilanne jatku hetken kunnes kuulu hirvee kolina. kumpikin sännättiin olkkariin katsoon mitä tapahtu,niin mun edesmenneen vaarini kuva oli tippunu kirjahyllyn nurkasta. oudoks tän asian teki se,että kuvan edessä olleet kynttilänjalat&kynttilät ei ollu liikahtanukaan,ihanku se kuva olis hypänny niiden yli :eek: lisäks saman hyllyn toisesta päästä oli tippunu sellanen enkeli minkä yks tyttö mulle joskus päiväkotiaikoina askarteli,kaikki muu sillä hyllyllä oli omilla paikoillaan :eek:
jopa mieskin oli hetken että ei helv... spooky :/

Lunatic
Tommosta tapahtuu. Täytyy vaan uskoa että ne tuonpuoleiset rakkaat välillä yrittää käydä järkeä takomassa.

Kiva, nyt nousi tukka pystyyn, kun mun isä aina välillä tekee täällä temppujaan (sen entinen koti myös)... ja pitäs just sukeltaa tonne pimeyteen ja nukkumaan. Taidan sytytellä vähän valoja enste..

Kyl sen sit vaistoo jos se on käymässä, mut silti nyt nousi karvat pystyyn. :snotty:

On tapahtunut mullekin ja lähipiirille vaikka mitä spookya..

Esim.leskeksi jäänyt äitini lajitteli eräs ilta isäni vanhoja tavaroita.LÖysi sitten isäni äidin vanhan raamatun.Mietti hetken,että laittaisiko sen menemään vai ei..Päätti kuitenkin viedä sen roskiin(en itse olisi ikinä tehnyt!)ja illalla sängyssä vielä mietti,että tekiköhän oikein..Sitten oli nukahtanut ja herännyt siihen,kun joku ääni(isän?)sanoi:"Miksi heitit mummun vanhan raamatun pois".. :eek:
Äiti nousi äkkiä sängystä ja kävi heti hakemassa sen takaisin roskiksesta!Nykyisin se on tallessa siskollani,ja hyvässä tallessa onkin :)

Tuo teille tapahtunut kuulostaa ihan siltä,että vaari haluaa olla lähellä ja antoi "merkin"siitä.Jospa hänen mielestään riitanne oli "ihan turhaa" :/

nyt harmaana
Mulle kävi tossa jou pari vuotta sitten niin että mä kuulin mun sisarelta eräästä asiasta mitä mulle on tapahtunut silloin kun olen ollut ihan pieni.

Mä itkin tätä asiaa tosi paljon kunnes sitten aloin miettimään että kertoisinko asiasta miehelleni, jätin sitten kertomatta sillä mulla alkoi verta valumaan nenästä. Mua pelotti tosi paljon.

Siis ymmärtääköhän nyt kukaan mitä meinasin... havahduin siitä ajatuksesta kun huomasin nenästäni vuotavan verta, pidin sitä merkkinä ettei minun pitäisi puhua asiasta.

Mä olen muutenkin aika moinen noita... mulle on tapahtunut jos jonkin laisia asioita joita en ole voinut selittää.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 00:13 äitylipäityli kirjoitti:
Tuo teille tapahtunut kuulostaa ihan siltä,että vaari haluaa olla lähellä ja antoi "merkin"siitä.Jospa hänen mielestään riitanne oli "ihan turhaa" :/
näin mun mieskin sano..... :whistle:
eikä mua edes pelota ajatus siitä et mun vaari "kävis täällä" välillä,mut jotenkin vaan oli niin outo juttu :/ huomaan kyttääväni sitä kuvaa koko ajan kun olen olkkarissa,havahdun siihen et tajuan taas tuijottavani sitä,ihankun se hetkellä minä hyvänsä vois hypätä alas sieltä :ashamed:

Yhteistyössä