Näin
Toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella viikkoraha nousi viiteenkymppiin. Jännä nähdä, miten käy.
Mitä tarkoitat: jännä nähdä miten käy?Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella viikkoraha nousi viiteenkymppiin. Jännä nähdä, miten käy.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella viikkoraha nousi viiteenkymppiin. Jännä nähdä, miten käy.
Sitä, että pystyykö ekaluokkalainen suoriutumaan rahankäytöstä. Joutuu pitämään kirjaa menoistaan ja suunnittelemaan talouden.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mitä tarkoitat: jännä nähdä miten käy?Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella viikkoraha nousi viiteenkymppiin. Jännä nähdä, miten käy.
Ei todella onnistu. Luot liikaa paineita pienelle. Onneksi jokainen ekaluokkalaisen vanhempi tietää että koulussa vasta opiskellaan 1e+1e=2e laskuja..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä, että pystyykö ekaluokkalainen suoriutumaan rahankäytöstä. Joutuu pitämään kirjaa menoistaan ja suunnittelemaan talouden.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mitä tarkoitat: jännä nähdä miten käy?Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella viikkoraha nousi viiteenkymppiin. Jännä nähdä, miten käy.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sitä, että pystyykö ekaluokkalainen suoriutumaan rahankäytöstä. Joutuu pitämään kirjaa menoistaan ja suunnittelemaan talouden.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Mitä tarkoitat: jännä nähdä miten käy?Alkuperäinen kirjoittaja Näin:Toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella viikkoraha nousi viiteenkymppiin. Jännä nähdä, miten käy.
Se on jo karkkilakossa. Saa karkkipäivänä valita laskettelun, ratsastuksen, kylpylän, hoplopin tai karkit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin lakkoon kakarasi menee. jos ei neuvottelut johda tulokseen. Karkkilakkkon vai ???
Minä maksoin itse ylä-asteella vuokraa. Tulojemme suhteessa maksoin kesätöistä vuokraa.Alkuperäinen kirjoittaja Mistä näitä hulluja sikiää:Yläasteella varmaan alat pyytää siltä vuokraa???
Se täytti juuri 8. Ja viikkoraha on kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja Piccadilly Lilly:Luulen että ap tarkoitti kuukausirahaa, ei kait kukaan 7-vuotiaalle anna joka viikko 50 euroa viikkorahaa käytettäväksi?
Ai teilläpäin maksaa kylpylä 2 euroa? Samoin ratsastustunti tai laskettelukeikka?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se on jo karkkilakossa. Saa karkkipäivänä valita laskettelun, ratsastuksen, kylpylän, hoplopin tai karkit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin lakkoon kakarasi menee. jos ei neuvottelut johda tulokseen. Karkkilakkkon vai ???
Sama raha suunnilleen jokaisessa valinnassa.
On niillä jo rahoissa käytössä sentit ja laskuissa luvut sataan saakka. Ihan koulun puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja Blue:Ei todella onnistu. Luot liikaa paineita pienelle. Onneksi jokainen ekaluokkalaisen vanhempi tietää että koulussa vasta opiskellaan 1e+1e=2e laskuja..
No okei, anteeksi: ei kait kukaan vastuullinen vanhempi anna 8-vuotiaalle joka viikko 50 euroa viikorahaa käytettäväksi?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se täytti juuri 8. Ja viikkoraha on kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja Piccadilly Lilly:Luulen että ap tarkoitti kuukausirahaa, ei kait kukaan 7-vuotiaalle anna joka viikko 50 euroa viikkorahaa käytettäväksi?
Jaha, täältä se kieroutunut ajattelu sitten tulikin...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä maksoin itse ylä-asteella vuokraa. Tulojemme suhteessa maksoin kesätöistä vuokraa.Alkuperäinen kirjoittaja Mistä näitä hulluja sikiää:Yläasteella varmaan alat pyytää siltä vuokraa???
Kunnan laskettelurinne on aikuiselta 2 euroa, lapselta en muista. Ratsastustunti on ilmainen, mutta vaatii kuskauksen. Hoplop on kympin ja kylpylä lapselta vissiin jotain 4-6 euroa. Riittävä tarkkuus.Alkuperäinen kirjoittaja Piccadilly Lilly:Ai teilläpäin maksaa kylpylä 2 euroa? Samoin ratsastustunti tai laskettelukeikka?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Se on jo karkkilakossa. Saa karkkipäivänä valita laskettelun, ratsastuksen, kylpylän, hoplopin tai karkit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin lakkoon kakarasi menee. jos ei neuvottelut johda tulokseen. Karkkilakkkon vai ???
Sama raha suunnilleen jokaisessa valinnassa.
Halpaa kyllä on, täytyy sanoa. Voiko vielä kysyä että millä paikkakunnalla, Porvoossako?
Sain itse aina lapsilisät, jotka maksettiin silloin kerran komessa kuukaudessa ja oli joitakin satoja markkoja kerrallaan. Lisäksi sain tossa iässä 20-markkaa viikossa, ylä-asteella 100 mk.Alkuperäinen kirjoittaja Piccadilly Lilly:Jaha, täältä se kieroutunut ajattelu sitten tulikin...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä maksoin itse ylä-asteella vuokraa. Tulojemme suhteessa maksoin kesätöistä vuokraa.Alkuperäinen kirjoittaja Mistä näitä hulluja sikiää:Yläasteella varmaan alat pyytää siltä vuokraa???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Minä maksoin itse ylä-asteella vuokraa. Tulojemme suhteessa maksoin kesätöistä vuokraa.Alkuperäinen kirjoittaja Mistä näitä hulluja sikiää:Yläasteella varmaan alat pyytää siltä vuokraa???