ystävyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinkku"

Vieras
Ollaan tapailtu jonkun aikaa. Aluksi tuntui ystävyydeltä. Sitten tuli seksi kuvioon ja oli mahtavaa seksiä. Koin että ollaan nyt parisuhteessa kun siihen kuuluu seksiä, mutta miehellä kuulemma on vielä vanhoja tunteita selvitettävänä että hän haluaa että ollaan vain ystäviä. Sanoin että ollaan vaan ystäviä. Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen ja rakkauteen. Yririn sanoa että ystävyyteen ei kuulu seksi. Mitä mieltä olette?

Kaverit voivat olla toistensa kanssa, jos niin sopivat, mutta ystävät ei, tulee liikaa tunteita mukaan, olen mies ja minulla on 2 naisystävää, ja en aio pilata ystävyyttä seksillä. Puhumme kyllä myös seksistä yleisellä tasolla.

Se on kuule ihan niinkuin sinä sen ajattelet. Jos sinusta seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja rakkauteen, en suosittele sekstaamaan tämän miehen kanssa, kun hän haluaa olla ystävä. Hän tietysti haluaa myös seksiä, koska hänen mielestään hyvin voi olla seksiä ja ystävyys, mutta ei silti parisuhdetta.

Tässä asiassa mennään sen mukaan joka ei tahdo seksiä ilman parisuhdetta. Eli pidä linjasi.

[QUOTE="sinkku";30822451]Aivan. Harmi kun tuli tähän suhteeseen tunnetta ja mies jarrutti että ollaan vain ystäviä. Siksi vähän jurppii...[/QUOTE]

Oliko seksi yhteinen päätöksenne/jonkun känni-illan seurausta/ miehen vaiko sinun aloitteesta/mitä varten?

Ystävyyteen kuuluu myös vastuu toisesta, joten haen tässä nyt vain sitä mitä oikeasti on välillänne tapahtunut. Nopeasti ajatellen miesystäväsi pitäisi ajatella myös sinua ja tunteitasi. Mitä tärkeämpää hänelle on selvittää menneitä suhteitaan, sen suuremmalla syyllä hän ei silloin saisi käyttää sinua hyväkseen.

En oikein ymmärrä.

Se, että ap:n mielestä seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja rakkauteen, ei tarkoita sitä, että mies ajattelisi asiasta samoin.
Selkeästikkään siitä, miten kumpikin asian kokee on, ei ole keskusteltu ennen aktia. Mies ei ole voinut tietää ap:n suhtautuvan näin vakavasti asiaan. Ap on myös itse kuvitellut muidenkin ajattelevan ja muilla olevan velvollisuus ajatella asioista, kuten hän.
Niin se ei kuitenkaan ole.
Mies ei ole käyttänyt ap:ä hyväkseen, eikä hän ole millään tasolla vastuussa ap:n pettymyksestä. Ap:ä ei ole huijattu mitenkään.
Hän on itse vastuussa omasta pettymyksestään. Hän on itse vastuussa oletuksista, joita hän on tehnyt vaivautumatta kysymään toisen osapuolen näkemystä.

[QUOTE="Huoh";30823435]En ole jäämässäkään. Seuraavan kerran kun tapaamme niin kerron tunteistani ja siitä että mun on lopetettava hänen tapaaminen, koska mulla on liikaa tunteita.[/QUOTE]

Nah... elä turhaan selittele. Liihottelet vaan menemään. Et sä ole mitään avautumisia sille velkaa, eikä ne miehiä kamalasti kiinnostakkaan.
Uutta matoa vaan koukkuun, niin unohtuu toi tarve selitellä :)

Voi onpa harmillinen tilanne. Mulla on käyny näin toisinpäin :p ja ei kyllä tosiaan tullu keskusteltua miesten kanssa ensin, että ne ymmärtäis mun haluavan vaan sitä "ystävyyttä".

[QUOTE="tyttöpoika";30823446]Voi onpa harmillinen tilanne. Mulla on käyny näin toisinpäin :p ja ei kyllä tosiaan tullu keskusteltua miesten kanssa ensin, että ne ymmärtäis mun haluavan vaan sitä "ystävyyttä".[/QUOTE]

Sitä minäkin tuumasin, että ei sellanen varmaan käy mielessä siinä vaiheessa, kun tekee mieli vetää housut kinttuun :)

Yhteistyössä