Ystäviä Helsingistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna-Maria75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna-Maria75

Vieras
Moikka,

Olen 30-vuotias avioliitossa elävä esikoista odottava nainen, joka kaipailisi muutamaa ihmistä ajatustenvaihtoon. Toiveena olisi löytää niitä paljon puhuttuja "sydänystäviä", tai edes yksikin riittäisi. :) Olisi kiva vaihtaa ajatuksia raskaudesta ja synnytyksestä, lastenhoidosta ja kaikesta äitiyteen ja naiseuteen liittyvästä ja ELÄMÄSTÄ YLEENSÄ!

Alkuun on kiva tutustua meilaillen tai mesessä, ja jos synkkaa, niin olishan tuo mukavaa sit ihan kasvotustenkin joskus tavata.

Aktiivinen yhteydenpito kiinnostaa, jopa päivittäinen jos juttu vaan luistaa.

Mitäs osaisin kertoa itsestäni...olen puhelias, mutta ujo vieraiden kanssa, olen herkkä ja mietiskelevä, vaikka toki pinnallinenkin puoli löytyy...en käy töissä, en pidä urheilusta, ylipainoakin löytyy, synnytys pelottaa kauheasti, pidän leffoista tosi paljon... aika tavis varmaan... ;)

Pohjimmiltani olen ehkä aika surumielinen, eli en mikään mieletön hauskanpitäjä vaan melko vakavaluonteinen, mut mies väittää toista, eli hauskana ja iloisena hän mua pitää...(vaikka kai meistä kaikista on moneksi, varsinkin oikeassa seurassa.)

En luokittele ihmisiä koulutuksen tai ammatin mukaan, mutta pidän kyllä ihmisistä, joista löytyy syvyyttä ja älykkyyttä, ja lähinnä sellaisista ihmisistä, joiden kanssa "synkkaa". Olen kuitenkin aina ollut aika valikoiva ihmisten suhteen, koska en yksinkertaisesti lämpene kelle tahansa. Tämän takia sosiaaliset verkostot ovat aina jääneet pieniksi. Harvan ihmisen kanssa olen koskaan päässyt pinnallista tasoa syvemmälle, ja pinnallinen taso ei kauheasti kiinnosta.

"kasva isoksi, älä aikuiseksi" kuvaa mun huumorintajuani mielestäni aika hyvin. Eli lapsenmielisyyttäkin löytyy. :p

Jos tuntui yhtään tutulta (ja olet edes läheltä Helsinkiä), ja kiinnostusta ja jaksamista löytyy enempään kun niihin kahteen meiliin, niin ota yhteyttä! =)

Meseosoite: Anna-Maria75 @ hotmail.com

Meiliosoite: annanpostit@netti.fi

Yhteistyössä