Ystäviä haussa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna-Maria75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna-Maria75

Vieras
Moikka kaikki mielenkiintoiset ihmiset! :)

Olen 31-vuotias avioliitossa elävä pienen poikavauvan äiti,
joka kaipailisi lisää ihmisiä elämäänsä, meileitse, meseen, tapaamiseen jne. Kivoja ihmisiä on löytynyt edellisen ilmoistuksen kautta, mutta lisää kaipailen, koska mielenkiintoisiin ihmisiin on niin mielenkiintoista tutustua.

Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kaikenlaisesta, ihmisyydestä, elämästä, lapsista, äitiydestä... Alkuun on kiva tutustua meilaillen tai mesessä, ja jos synkkaa, niin olishan tuo mukavaa sit ihan kasvotustenkin joskus tavata.

Mitäs osaisini kertoa itsestäni...olen puhelias, mutta ujo vieraiden seurassa, isoissa porukoissa en oikein viihdy, olen herkkä ja mietiskelevä, vaikka toki pinnallinenkin puoli löytyy, aika tyypillinen kalat (sen verran on uskoa noihin merkkiasioihin)... harrastukset ei oo liikunnallisisa, valokuvaus ja kuvankäsittely on ihania juttuja, ja yleensä kaikki haaveilu ja jossittelu on aika mukavaa puuhaa...

Pohjimmiltani olen ehkä aika surumielinen ja mietiskelevä, eli en mikään mieletön hauskanpitäjä vaan melko "surumielinen", mut mies väittää toista, eli hauskana ja iloisena hän mua pitää...(vaikka kai meistä kaikista on moneksi, varsinkin oikeassa seurassa.)

En luokittele ihmisiä koulutuksen tai ammatin mukaan, mutta pidän kyllä ihmisistä, joista löytyy syvyyttä ja älykkyyttä, ja lähinnä sellaisista ihmisistä, joiden kanssa "synkkaa". Ihmiset, jotka eivät esim. mieti omia sanojaa puhuessa saavat mut kiehumaan. Ja kaikki sormi pystyssä toisia "opettavat" ihmiset saavat mun puolesta pysyä kaukana musta. :o

Olen aina ollut aika valikoiva ihmisten suhteen, koska en yksinkertaisesti lämpene kelle tahansa. Ja olen aina ollut se tarkkailija, en se keskipiste, johtaja ja toimija ja varmaan osittain sen takia sosiaaliset verkostot ovat aina jääneet pieniksi. Harvan ihmisen kanssa olen koskaan päässyt pinnallista tasoa syvemmälle, ja pinnallinen taso ei kauheasti kiinnosta. Ja harva ymmärtää mua ja mun ajatusmaailmaa, vaikka se mulle kaikessa ihanuudessaan ja kamaluudessaan on niin loogisen epäloogista. :laugh:

"kasva isoksi, älä aikuiseksi" kuvaa mun huumorintajuani mielestäni aika hyvin. Eli lapsenmielisyyttäkin löytyy.

Eli meilata saa jos siltä tuntuu

annanpostit@netti.fi

No niin, kauhea toi hymiö sittenkin, ja viestin muokkaaminen ei onnistu, kun en ollut jostain syystä enää kirjautuneena (?), mutta tosiaan, etsin niitä mukavia ystäviä lähinnä täältä Helsingistä ja lähimaastosta....

:hug:

Morjens...

Kävi sitten niin, että melkein kaikkien kanssa on yhteydet vaan jääneet.... varmaan ei vaan sit oo synkannut tarpeeks, jutun aiheet loppuneet (?) mut ihan mun mielestä mukavat tyypit vaan hyyty yhteydenpidossa, et olis taas tilaa uusille meilikavereille. Mukavaa tosin olis se, että olis ihan oikeesti halukas pitää yhteyksiä ja tutustumaan ihan oikeasti... :kieh:

Kivaa olis myös se, et siihen ekaan meiliin vähän uhrais aikaa, koska se kyl kertoo siitä jatkostakin. Ne pari rivii kun ei anna oikein mitään mihin tarttua.

:saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2007 klo 20:37 yks vaan kirjoitti:
...niin ja jos viitsisit ite vastata. Ei se eka meilikään kaikkee kerro :headwall:

Olen kyllä vastannut kaikille täältä päin oleville. Olen saanut paljon meilejä muualtakin päin Suomea, ja jos ei oo tuntunut "omalta" en oo sit ehkä vastannut?

Pahoitteluni sulle, kuka lienetkään...

kai sitä voi kuiteskin kertoa reilusti, ettei ole halukas kirjoittelemaan....joku voi tosiaan ihmetellä tyhjää meililaatikkoa vaikkapa päivittäin ja miettiä, missä "vika" on.....olisi reilumpaa sanoa, ettei nyt tunnu siltä, että synkkais yhteen kirjoittelun merkeissä :)

ei sit tulis näitä väärinkäsityksiä

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 09:06 kala kirjoitti:
kai sitä voi kuiteskin kertoa reilusti, ettei ole halukas kirjoittelemaan....joku voi tosiaan ihmetellä tyhjää meililaatikkoa vaikkapa päivittäin ja miettiä, missä "vika" on.....olisi reilumpaa sanoa, ettei nyt tunnu siltä, että synkkais yhteen kirjoittelun merkeissä :)

ei sit tulis näitä väärinkäsityksiä

Viestissäni lukee että etsin ystäviä täältä Helsingistä ja lähimaastosta, jotta voisi ihan oikeita ystäviä saada, tavata. En mä koe että on mun velvollisuus vastata muualta kirjoitteleville, että et ole lukenut viestiäni oikein. :whistle:

Yhteistyössä