Ystäviä Anjalankoskelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Jaana81-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

-Jaana81-

Vieras
Olemme muuttamassa Myllykoskelle ja sieltäpäin uusia ystäviä kaipailisin kun meinaa välillä tylsyys iskeä vaan kotosalla ollessa =) Minä olen 23v puhelias,huumorintajuinen sekä osaan puhua muustakin kun lapsista ja tyttö on 7kk. Jos mielenkiinto heräsi mailaile tai lisää meseen osoite: jaana_81_ @ hotmail.com. :wave:

Hei vaan! Olen vielä anjalankoskelainen, mutta muutamme huhtikuussa Kouvolaan. Mut jos kiinnostaa niin laita mailia antikainenk@anjalankoskelainen.com. Mulla on 10 kk vanha poika ja olem kotosalla melkein yksinäni kaikki päivät. Joten jos seura kiinnostaa, miin voitas vaikka treffatakin.

Moi... Olen Anjalankoskelainen 28v naispuoleinen ja myös vailla ystäviä :)..
Meillä on 4-vuotias tyttö, eli jo iso verrattuna teidän pieneen.. Mutta seuraa meistä kyllä saisi..
Ollaan asuttu täällä reilu vuosi että aika uusia anjalankoskelaisia mekin ollaan :)..
Mutta laitappa postia jos olet vielä olet seuraa vailla, tässä mun meili osote: terripurri@jippii.fi

heippa!

mullekkin saa kirjuutella ja saa myös lisätä meseen =) olen 24-vuotias melkein 2-vuotiaan prinsessan äiti anjalankoskelta(mylsältä) =) reijah80@hotmail.com

Heipähei.
Täällä 25 vee kotiäiti kuusankoskelta, entinen "mylsäläinen"
Lapset 7 v poika, 11 kk poika ja prinsessan laskettu aika toukokuussa. Kirjoitella saapi, ja ois kiva tapaillakin muiden kotiäitien kanssa. Mulla auto käytössä päivisin.

Tiina

tinttirii@hotmail.com

Täällä yx kohta 28-vuotias äippäliini Kuusankoskelta.Perheessä lapsia kaikkiaan neljä joista nuorimmainen 1.5 -vuotias neiti.Päivisin tässä kotosalla ja auto käytössä.Laitelkaapa viestiä minnanieminen2@luukku.com

Yhteistyössä