"Ystäväni" on holtiton

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolissaan :/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolissaan :/

Vieras
Elikkäs. Ongelma on nyt tämä:
Eräs tuttavani odottaa esikoistaan ja on todella holiton. Hänen seksisuhteensa ovat erittäin omituiset enkä tiedä mitä sanoisi...
hänellä pää pyörityksessä ovat jätkät Aki ja Juha. (nimet muutettu). Kaikki alkoi siitä kun hän alkoi seurustella Akin kanssa. Seurustellessaan Akin kanssa hän petti tätä Juhan kanssa. Jäi kiinni Akille, jätti tämän ja alkoi seurustelemaan Juhan kanssa. Seurustellessaan Juhan kanssa hän petti tätä Akin kanssa. Jäi jälleen kiinni, jätti ja alkoi seurustelemaan Akin kanssa. Välillä käytiin muissakin vieraissa. Viinaa ja tupakkaa kului huomattavasti.

Juhalla oli tapana yrittää saada muita tyttöjä sänkyyn kanssaan mutta tuloksetta. (Seurustellessaan Juhan kanssa hän tuli raskaaksi eikä hän teinnyt siitä vielä itse mitään.) Tämä miehen yritykset vikitellä muita oli aiheuttanut riidan jonka aikana tämä raskaana oleva vasta 18 vuotta täyttänyt nainen, lyömällä ja huutamalla oli ajanut miehen matkoihinsa ja tehnyt Juhasta pahoinpitelyilmoituksen poliisille.

Heti samalla viikolla tuli viestiä "kuinka vakaa hänen parisuhteensa on Akin kanssa. Ehtiköhän kulua peräti kolmisen viikkoa kun ilmi tulikin että nainen on raskaana. Raskaus uutiset "järkyttivät" Akia niinkin paljon että tämä tokaisi tulevalle mammalle että saa luvan leikkiä kotia yksin. Tässä vaiheessa ruetaan taas rakentamaan yhteistä pesää Juhan kanssa. Poliisillekkin selvitetään että mitään pahoinpitelyä ei ole koskaan tapahtunut.

Mutta sitten itse ongelma mikä liittyy lapsen terveyteen ja hyvinvointiin. Nimittäin tämä tuleva "äiti" yritti tehdä abortin saadessaan tietää olevansa raskaana. Raskaus oli jo niin pitkällä ettei aborttia voitu enää tehdä joten tämä likka päättää pitää lapsen. Koko raskauden ajan hän on loihtinut, että tulee olemaan hyvä äiti ja että ajattelee lapsen parasta mutta silti tupakkaa ja viinaa on kulutettu runsain mitoin, miestä vaihdetaan kuin sukkia ja koti on siivoton.

Oudomman tästä sekamelskasta tekee vielä se että tämä pariskunta on laittanut vireille lähestymiskiellon Akille. Vaikka lähestymiskieltoa puidaan eteempäin, silti tämä likka pyörii baareissa Akin kanssa ja ovat kuin ylimmät ystävät... Molemmat miehet sekä Aki että Juha + kaksi muuta miestä ovat lapselle isä ehdokkaita...

Juha on aijemmin puhunut siitä kuinka hänellä on yhteyksiä helvetin enkeleihin ja kuinka hän saisi ne vaikka minun kimppuuni jos haluaisi. Saadessani tietää likan polttavan vaikka odottaa, kysyin tietääkö hän mitä tupakointi aiheuttaa syntymättömälle. Vastaukseksi sain vain viestin: Tiedän! Äläkä puutu tähän! Laskettuun aikaan on enää alle viikko ja tälle viikolle baarissa on käyty pariinkin otteeseen ja olen harkinnut tekeväni lastensuojelu ilmoituksen heistä.
Ihmettelen onko helvetin enkeleillä- juttu pelkkää perätöntä uhkailua vai onko hän tosissaan, mutta veikkaan että hekin tietävät että olen heille "uhka" joka ottaa pian yhteyttä viranomaisiin uhkailusta huolimatta

Kysymys kuuluukin että mitä mieltä te olette? Pitäisikö minun uhkauksista huolimatta tehdä ilmoitus kun siihen on kerran aihetta vai jäädä pelosta värisemään nurkkaan ja katsoa kiltisti vierestä kuinka pienen lapsen elämä tuhotaan? :(

Ps. Romaanihan tästä tuli mutta toivottavasti tuosta tekstistä sai jotain selkoa missä mennään. Tämä olisi helpompi selittää puhumalla kuin kirjoittamalla.

Juoko tämä äiti siis baarissa? Kai siellä muutenkin voi oleskella, selvinpäin.
Jos sulla on oikeasti varmaa tietoa että pilaa lapsen terveyttä, ottaisin sinuna yhteyttä viranomaisiin.... mutten mututuntumalla.

No oikeat jengiläiset ei lähde kenekään perään tollasilla tiedoilla.
Voit tehdä ilmoituksen nimettömänäkin mikä on ihan perusteltua jos pelkäät turvallisuutesi puolesta. Tosin silloin ilmoitusta ei oteta niin vakavasti kuin omalla nimellä tehtyä mutta kyllä nimettömänkin ilmoituksen perusteella pitäisi tilanne selvittää.

[QUOTE="mama";29166384]Juoko tämä äiti siis baarissa? Kai siellä muutenkin voi oleskella, selvinpäin.
Jos sulla on oikeasti varmaa tietoa että pilaa lapsen terveyttä, ottaisin sinuna yhteyttä viranomaisiin.... mutten mututuntumalla.[/QUOTE]

Kyllä juo :( Itse seurannut parhaimmillaan vierestä kun hän naukkailee :(

Jahas, kyllä taas yhteiskunnan pohjasakka lisääntyy. Tee se ls-ilmo, äläkä mieti.

Tuohan on yleisin uhkaus ikinä tuo "minulla on yhteys x jengiläisiin", ihan kun ne jengiläiset lähtis oikeasti mitään tekemään tuollaisin perustein (nimimerkillä tunnen oikeasti jengiläisiä). Nämä jengiläisethän vain nauravat noille ulkopuolisten uhkailuille. Ja tuleeko ilmoituksen tekijän nimi edes julki ilmoituksen kohteelle?

Missä piireissä oikein liikut?

Sain suorittaa ammattikoulun viimeiset pari kuukautta toisessa oppilaitoksessa mikä mahdollisti valmistumiseni ennen muita ja täällä sitten tutustuin tähän ihmiseen. Minä kun saavuin kouluun niin he olivat toisen vuosi kurssin oppilaita. Juhlimme viimeisenä viikonloppuna ennen kotiin paluutani valmistumistani ja läksiäisiä. Koulujen kautta kai minä tämmöisiin ihmisiin törmään :(

Yhteistyössä