Ystävän löytyminen vaatii aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sari Uteliaisuuttani vaan kyselen, miten niin ei uskalla? Olen itsekin huomannut että muihin äiteihin pitäisi pitää niin kauhean tiivistä yhteyttä, siis varmaankin viikoittain, muuten ja juuri siksi ainakin minulla yhteydet ovat hiipuneet ja katkenneet, kun en töiden ja lasten takia yksinkertaisesti kerkee aivan niin säännölliseen yhteydenpitoon kun muut. Sen takia tällä hetkellä pelkkä meilailu saa riittää mulle, vaikka oishan se kiva löytää jostain oikea ns. sydänynstävä kenen kanssa ois samalla aaltopituudella ;)

laitoin tuon nimeni perään koska en ole sama sari kuin yllä...
Se on ongelmana minullakin että minä/me olemme aina se osapuoli joka käy kylässä.Meillä käy ihmiset ne kaikki kaksi kahden-kolmen kuukauden välein ja mielestäni kerran kuussa ei ole liikaa vaadittu vai onko?
Miksi ei tältä suunnalta ole ketään?Onko Kokkola,Kannus,Himanka,Lohtaja alue jotenkin että ihmiset ei käy täällä netissä ja kaipaa ystäviä..Live ystäviä?

kaikillehan se ei ole niin suuri asia että kukaan ei käy kylässä mutta minulle sosiaaliselle ihmiselle se on suuri asia varsinkin kun mies on paljon töissä pakostakin ja sille asialle ei mitään voi...hommat kun on näet tehtävä muuten jää työttömäksi ja sekään ei ole hyvä asia.

Yhteistyössä