Ystävän liian avoin tapa keskustella..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellohello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hellohello

Vieras
Olenkohan ainoa ongelman kanssa... eräällä ystävälläkin on tapana kertoa erittäin yksityiskohtaisesti seksielämästään. Mua ei haittaa puhua seksistä, mutta kun ei mua ihan tosissaan kiinnosta tietää ihan niin hirveän tarkkaan sen ja sen hoitojen seksielämästä, elimistä ja häpykarvoista. Tulee hirveän kiusaantunut olo, varsinkin kun hän kaiken lisäksi yrittää koko ajan udella minulta yksityiskohtaisia asioita. Minusta olisi mautonta selittä yksityiskohtaisesti mieheni mulkun ulkonäkö ja koko, tai että mistä se saa kiksit, miten se äänetelee seksin aikana, minkälaiset häpyhuulet mulla on ja niin edelleen. Kuitenkin hän tuntenut mun miehen jo yli 10 vuotta, eli kyse ei ole mistään hoidosta johon ei enää koskaan törmää :/

Olen varmaan nipo, mutta en mä halua oikeasti tietää että kuinka monta sormea mun ystävän pilluun mahtuu :( Ja olen kyllä sanonut, ja vaihtanut aihettakin, mutta ei auta, viimeistään kännissä tai seuraavan hoidon tullessa kuvioihin on sama juttu :/

Yäk, onneksi ei ole tuollaista ystävää...!
Mutta täähän on tätä nykyaikaa; kaikki pitää pystyä tuomaan julki, minkäänlaista yksityisyyttä ei saa olla tai olet nipo.

No kyllähän kuuluu jo sun miehenkin yksityisyyden suojaan, että asiat pidetään parisuhteessa omana tietona. Voihan olla, että tämä sun ystävä ehkä jollain tapaa on myös kiinnostunut tästä sun miehestä tai sitten yksinkertaisesti häntä kiinnostavat nuo jutut (ja oishan se kiva kertoa ne eteenpäinkin vielä joidenkin mielestä;).

Mulla on kans yks ystävä, joka kertoi aina vähän liikaakin kumppaneistaan. Ei mua kiinnosta tietää, jos jollain on pieni ja tissit (vaikka on mies). Saatika mitään muutakaan. Sanoin ihan reippaasti, että "yökkis, en halua tietää". Niin siinähän se sitten tajusi, ettei mua kiinnosta. Oli muuten tosi kiva sitten, kun tää ystävä seurusteli pari vuotta yhden kans, josta oli sanonut ties mitä. Mitähän sekin miesraukka ois tykännyt, jos ois tiennyt että tyttöystävä on alussa selitellyt kaikille kuinka pieni tällä on ja muuta....

Vaihda puheenaihetta vaan. Sano ettet halua yksityiskohtia tietää.

Mulla on samanlainen ystävä. Yritä siinä sit pitää pokka katsoessasi miestä, josta tiedät sen, mitä hän lauetessaan huutaa ja mihin suuntaan hänen vehkeensä seisokissa vääntyy...:D Musta on tullut jo aika taitava. Ja ei, omasta ukostani (olemme olleet yli 13 vuotta yhdessä) en tuollaisia juttuja ystävälleni ole kertonut tai tule vastaisuudessakaan kertomaan.

Hyi. En kyllä lähtisi tuollaiseen keskusteluun mukaan ollenkaan.

Muistan kyllä kun joskus 2-kymmppisinä oli tapana aika roisistikin ruotia yhdenillan juttuja kavereiden kanssa. Mutta eipä kukaan silloinkaan pitkäaikaisesta kumppanistaan olisi laverrellut mitään. Mautonta.

Mulla ei olisi ystäväksi asti tuommoinen ihminen päässyt, ihan älävastaa-tuttulinjalla olisi.
Karmeaa!!

Ja kyllä me jutellaan ystävieni kanssa seksistä parisuhteessa, mutta ei nyt mitenkään yksityiskohtaisesti...

[QUOTE="hih";22052235]Mulla on samanlainen ystävä. Yritä siinä sit pitää pokka katsoessasi miestä, josta tiedät sen, mitä hän lauetessaan huutaa ja mihin suuntaan hänen vehkeensä seisokissa vääntyy...:D Musta on tullut jo aika taitava. Ja ei, omasta ukostani (olemme olleet yli 13 vuotta yhdessä) en tuollaisia juttuja ystävälleni ole kertonut tai tule vastaisuudessakaan kertomaan.[/QUOTE]

Joo, kerran oli kiva tavata sen poikaystävä, josta oli kertonut mulle että se laukeaa aina ennenaikaisesti :(

[QUOTE="merenneitonen";22052244]Mulla ei olisi ystäväksi asti tuommoinen ihminen päässyt, ihan älävastaa-tuttulinjalla olisi.
Karmeaa!!

Ja kyllä me jutellaan ystävieni kanssa seksistä parisuhteessa, mutta ei nyt mitenkään yksityiskohtaisesti...[/QUOTE]

Ei hän ollut tällainen kun me tutustuimme :( Olemme olleet ystäviä lähes 15 vuotta. Tämä on tullut kuvioihin vasta sen jälkeen, kun erosi ja alkoi viettää aika railakasta sinkkuelämää. Seksi on mielessä koko ajan. Ja hyvin yksityiskohtaisesti ilmeisesti :( Kerran kuvaili humalassa myös hyvin yksityiskohtaisesti, mitä kaikkea haluaisi tehdä minulle.

Mulla kyllä on yhen kaverin kaa ollu puhetta seksihommista ja hyvin yksityiskohtasestiki kerrottu millannen muna sillä ja sillä eksällä oli ja nyksillä kanssa. Ihan molemmin puolin. Ja on muitaki puheenaiheita tosin, mut kaikki ei oo ni estyneitä. Tosin en mie noita juttuja huutelis oikein muille kavereille, veikkaan että eivät ees haluis kuulla, eikä oo mitää tarvetta kertookaan :)

Joo tuossa on kyllä vähän liikaa jo yksityiskohtia... Kyllä mekin ystävien kanssa seksistä puhutaan, ja ihan suoraan, mutta joku raja. Se on tietysti ihan ok jos kaksi kaveria juttelee noin ja se on molemmille ok! Kaikkia nyt vain ei kiinnosta monta sormea toisen v****uun mahtuu. ;D

No mäkin juttelen yhden ystävän kanssa (varsinkin kun maistissa ollaan) vähän ronskimmin ja yksityiskohtaisemmin seksijutuista, mutta enimmäkseen kyllä jostain (menneistä) yhdenillanjutuista. Ei siis kumpikaan meistä kerro yksityiskohtaisesti nykyisestään tai muistakaan vakavammista jutuista, vaikka toki välillä jutellaankin siitä, jos on esim. jotain probleemaa seksin saralla, kun pitäähän siitäkin nyt jonkun kanssa voida puhua.
Mutta erityisesti vouhattiin sillon, kun molemmat oli juuri eronnu ja juttuja piisas. Joten saattaapa tuo olla sun ystävälläsikin jokin ohimenevä vaihe, kun on tuommonen uudesti vapautunut.

Vaikka ronski suustani olenkin en ala toisia kyllä "arvostelemaan" sen enempää. Eikö se mene kuitenkin niin että tee toiselle niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän? Ei mua ainakaan innostas jos saisin tietää et joku mies on kavereilleen kertonut vaikka että millainen imu mulla on tai miten muistutan enemmän järveä kuin kosteikkoa...

nuorempana ja humalassa varsinkin tuli kyllä vertailtua sinkkukavereiden kanssa miehiä ja niitten ulottuvuuksia varsin yksityiskohtaisesti, mutta nyt vakiintuneena ja perheellisenä ei tulisi mieleenkään analysoida oman ukon kikkeliä kenellekään. Siinä se raja menee ainakin itselläni.

Yhteistyössä