H
hellohello
Vieras
Olenkohan ainoa ongelman kanssa... eräällä ystävälläkin on tapana kertoa erittäin yksityiskohtaisesti seksielämästään. Mua ei haittaa puhua seksistä, mutta kun ei mua ihan tosissaan kiinnosta tietää ihan niin hirveän tarkkaan sen ja sen hoitojen seksielämästä, elimistä ja häpykarvoista. Tulee hirveän kiusaantunut olo, varsinkin kun hän kaiken lisäksi yrittää koko ajan udella minulta yksityiskohtaisia asioita. Minusta olisi mautonta selittä yksityiskohtaisesti mieheni mulkun ulkonäkö ja koko, tai että mistä se saa kiksit, miten se äänetelee seksin aikana, minkälaiset häpyhuulet mulla on ja niin edelleen. Kuitenkin hän tuntenut mun miehen jo yli 10 vuotta, eli kyse ei ole mistään hoidosta johon ei enää koskaan törmää :/
Olen varmaan nipo, mutta en mä halua oikeasti tietää että kuinka monta sormea mun ystävän pilluun mahtuu
Ja olen kyllä sanonut, ja vaihtanut aihettakin, mutta ei auta, viimeistään kännissä tai seuraavan hoidon tullessa kuvioihin on sama juttu :/
Olen varmaan nipo, mutta en mä halua oikeasti tietää että kuinka monta sormea mun ystävän pilluun mahtuu