S
sama
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei mun mielestä ole tyhmä idea, varsinkin jos mukana on myös sellaista, joka on mainittu heidän häälahjalistassaan. Minäkin arvostan itsetehtyä ja sitä, että joku jaksaa nähdä vaivaa.
=) kiva, kun tätä oikeasti tarkoitin, että tosiaan sitä mitä toivoo ja muu olis vaan sellaista "ekstraa" ei niin että tarkoitus päästä omista romuista kaapinpohjalla eroon...ja jotenkin olis kiva että lapsetkin vois osallistua koska hän on heille kuten joku rakas-täti tms (välillä olen varma että lapseni on hälle rakkaampia kun minä, hih)
Eikä idea ole se, että pääsis "mahdollimman" halvalla (ne toivelahjat listalta olis riittävät) vaan olla vähän erilainen ja siitä jäis hetki muistoa enemmän kun se kerta kun lahjat avaa.
-katsellaan-
minustakin tämä on todella ihana idea.
ja mieti todellakin jotakin miehelle sopivaa lahjaa mukaan, esim. jos harrastaa kalastusta vaikka joku uistin tms.
Moottoripyörä miehellä on, onko mitään mitä siihen vois ajatella/liittyy? Tietääkö kukaan?
tiedätkö minkä merkkinen pyörä? ainakin autoille on olemassa merkkikohtaisia avaimenperiä ym.