ystävälle häälahjaksi joulukalenteri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas tätä häälahja...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mun mielestä ole tyhmä idea, varsinkin jos mukana on myös sellaista, joka on mainittu heidän häälahjalistassaan. Minäkin arvostan itsetehtyä ja sitä, että joku jaksaa nähdä vaivaa.

=) kiva, kun tätä oikeasti tarkoitin, että tosiaan sitä mitä toivoo ja muu olis vaan sellaista "ekstraa" ei niin että tarkoitus päästä omista romuista kaapinpohjalla eroon...ja jotenkin olis kiva että lapsetkin vois osallistua koska hän on heille kuten joku rakas-täti tms (välillä olen varma että lapseni on hälle rakkaampia kun minä, hih)
Eikä idea ole se, että pääsis "mahdollimman" halvalla (ne toivelahjat listalta olis riittävät) vaan olla vähän erilainen ja siitä jäis hetki muistoa enemmän kun se kerta kun lahjat avaa.

-katsellaan-

minustakin tämä on todella ihana idea.
ja mieti todellakin jotakin miehelle sopivaa lahjaa mukaan, esim. jos harrastaa kalastusta vaikka joku uistin tms.

Moottoripyörä miehellä on, onko mitään mitä siihen vois ajatella/liittyy? Tietääkö kukaan?

tiedätkö minkä merkkinen pyörä? ainakin autoille on olemassa merkkikohtaisia avaimenperiä ym.

Ap:n kirjoituksia lukiessani olen sitä mieltä että idea "joulukalenteri" häälahjasta on loistava. Varmasti saaja(t) tykkää. Tosiaan sinnehän voi ostaa/tehdä vaikka mitä. Mainittuja karkkeja, hierontaöljyä, pikkushamppanja pullo yms.
Tykkäävätkö lahjan saajat kynttilöistä? Joulukalenteri osuu adventtiaikaan niin joka adventtihan luukusta voisi löytyä kynttilä. Siinä olisi jo kolmeen luukkuun yllätys. (eka adventtisunnuntai osuu jo marraskuun puolelle)
Yksi idea minulla olisi myös, joka sopii jouluun... lapsethan voisivat leipoa pipariukot: akan ja ukon jotka sitten karkein ym. koristeltaisiin morsiuspariksi siis esim. jos mies harrastaa kalastusta niin kalakarkkikäteen jne. Hyvin kun pakkaa niin säilyy kyllä.

Mun mielestä kuulostaa aivan mahtavalta lahjalta ja sopii marraskuisiin häihin ihan täydellisesti. Itse kun täytin 30, sain kavereilta lahjaksi 30 pakettia joita sai avata vain yhden päivässä niin siitä riitti iloa pitkäksi aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Ei mun mielestä ole tyhmä idea, varsinkin jos mukana on myös sellaista, joka on mainittu heidän häälahjalistassaan. Minäkin arvostan itsetehtyä ja sitä, että joku jaksaa nähdä vaivaa.

=) kiva, kun tätä oikeasti tarkoitin, että tosiaan sitä mitä toivoo ja muu olis vaan sellaista "ekstraa" ei niin että tarkoitus päästä omista romuista kaapinpohjalla eroon...ja jotenkin olis kiva että lapsetkin vois osallistua koska hän on heille kuten joku rakas-täti tms (välillä olen varma että lapseni on hälle rakkaampia kun minä, hih)
Eikä idea ole se, että pääsis "mahdollimman" halvalla (ne toivelahjat listalta olis riittävät) vaan olla vähän erilainen ja siitä jäis hetki muistoa enemmän kun se kerta kun lahjat avaa.

-katsellaan-

minustakin tämä on todella ihana idea.
ja mieti todellakin jotakin miehelle sopivaa lahjaa mukaan, esim. jos harrastaa kalastusta vaikka joku uistin tms.

Moottoripyörä miehellä on, onko mitään mitä siihen vois ajatella/liittyy? Tietääkö kukaan?

tiedätkö minkä merkkinen pyörä? ainakin autoille on olemassa merkkikohtaisia avaimenperiä ym.

Avaimenperä olis hyvä ja yks kiva olis moottoripyörä-suklaa. Siis esim. Kultasuklaa Iittalassa tekee kaikenlaisia suklaajuttuja.

Moottoripyöräaiheista kamaahan on vaikka minkälaista. Äitini saa kaikenlaista aina ystäviltään: pinssiä, jääkaappimagneettia. Kerran me löydettiin kaktus (oli laitettu silmät jne.) joka istui moottoripyörän selässä ja ostettiin se äidillemme joululahjaksi.

Vielä jatkan kun kritisoin noita pääosin morsiamelle suunnattuja lahjoja, että halpoja yhteislahjoja voisi olla aamuisin avattavaan kalenteriin esim. kaksi teepussia jotain vähän erikoisempaa teelaatua ja kaksi sydämenmuotoista suklaakonvehtia, ei siis tarvi olla kallista että molempia muistettaisiin eikä vain toista. Huulirasvojakin ennemmin vaikka stereotyyppisesti mansikan ja piparmintun makuiset samaan luukkuun ja vaikka mukaan leikkimielisesti lappu että "Kumman suudelma maistuu paremmalta?"

Jos uskot että morsian ja sulhanen tykkää niin TEE ILMAN MUUTA! :)
Jos itse saisin niin rehellisesti sanottuna se menisi roskiin. Inhoan kaikkea krääsää ja ylimääräistä tavaraa-.

Yhteistyössä