Ystävälläni on polttarit ja minulla on samaan aikaan juuri menkat...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolostus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolostus

Vieras
Eihän siinä muuten mitään, mutta... tarkoitus on mennä vesijettiajelulle, eli meitä vedetään jollakin härvelillä, elikkäs uikkarit olis oltava päällä.. no sitten ilta jatkuu myöhemmin niin että saunotaan ja mennään paljuun... mitenkä minä näistä selviän? Tampoonin pitäminenkään ei minulla sulje kaikkea vuotoa pois... tietysti tuosta vesijettiajelusta voin kieltäytyä sanomalla että mulla on menkat, ja vaikka voin valokuvata tuon touhun kun muut menee, mutta mites tuo saunominen, kiva mennä muitten kanssa saunaan kun verihyytymiä valuu jalkovälistä. Voi hitto.

Menkkoja en voi nyt siirtääkään. :/

Anteeksi että kysyin. Kuukuppia en ole käyttänyt, enkä tässä kerkeä "opetellakaan". Saunaan olisi kiva mennä kun sille morsiamelle tehdään niitä morsiustaikoja yms. Ajattelin että jos menkat on sille vesijettiajelulle este, kun pitää olla uikkarit päällä jne.

ymmärrän sua täysin, mä joudun aina aatteleen onko menkat sillon ja sillon kun on jotain. en muutenkaan tykkää olla alasti/uikkareilla tällä löllökropalla varsinkaan kun muut timmissä kunnossa. Mä en edes lähtis jos olisi tuollainen tilanne. ps. En ole ikinä käyttänyt tamponia + pelkään vettä..
tsemppiä!

Yhteistyössä