Ystävä sanoi läskiksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha mieli

Vieras
Vein tänään leipomani voileipäkakun ystävälle niinkuin lupasin ja kuulin kun ystäväni huusi miehelleen kohta se läski tulee, ja mies kysyi kuka niin ystäväni huusi no X (mun nimi)! Mä olin ovella ja kuulin, tulin ystävän äidin mukana kun hän sattui siihen samaan aikaan ja näin että oli nolona ja sanoi tyttärelleen että me tultiin. Kaveri oli kuin ei olisi mitään pahaa sanonut.

[QUOTE="vieras";28585572]Oletko ylipainoinen? Ikäväähän tuo on, mutta ehkä myös totta.[/QUOTE]

Totta on sekin että itse olet ilkeä ja huonotapainen, mutta olisiko kiva kuulla päin naamaa?

Ap:n ystävän käytös oli törkeää, itse olisin varmaan joko alkanut itkeä tai jos pokkaa olisi riittänyt, niin kiepannut ovella ympäri ja ilmoittanut että me läskit syödäänkin kakkumme itse.

[QUOTE="vieras";28585572]Oletko ylipainoinen? Ikäväähän tuo on, mutta ehkä myös totta.[/QUOTE]

On ylipainoa tai ei niin kenestäkään ei tolleen huudella rumasti ja nimittelymeiningillä.

Olen kyllä ylipainoinen painoindeksi tällä hetkellä jotain 28, laihdutan ja ystävä tietää sen. En mä sanoisi noin kenestäkään ja varsinkin ystävästä...

Minä jättäisin tuollaiset 'ystävät' omaan arvonsa ja lopettaisin yhteydenpidon. Ei ole kyse siitä, että tämä haukkuja olisi tehnyt maailman suurimman rikoksen, mutta toisen ihmisen loukkaaminen solvaamalla ja halveksumalla rikkoo pahasti ystävyyden sääntöjä vastaan. Vaikka olen suorapuheinen ihminen, en voi kuvitella ikipäivänä loukkaavani ketään - en edes tuntematonta - tuollaisella käytöksellä, saati sitten ystävää. Tästä on pakko tehdä se päätelmä, että tämä ap:n 'ystävä' on ystävä vain kasvotusten, selkäänpuukottaja silloin, kun ap ei ole paikalla.

Siellä se "ystävä" nyt varmaan hyvällä omalla tunnolla mahtaa mussuttaa sitä kakkua naamaan, tai sitten ei...jospa tajusi virheensä. Kohta ap:lle luultavasti tulee tekstiviesti jossa kaveri yrittää pyydellä anteeksi.

Ilmeisesti ystävä ei ole oikeasti välittänyt ja se sattuu. Tuntuu siltä että hän halusi vain ilmaista voileipäkakkua hölmöltä läskiltä. Tunnen itseni nyt tosiaan hölmöksi.:(

[QUOTE="Mie";28585636]Siellä se "ystävä" nyt varmaan hyvällä omalla tunnolla mahtaa mussuttaa sitä kakkua naamaan, tai sitten ei...jospa tajusi virheensä. Kohta ap:lle luultavasti tulee tekstiviesti jossa kaveri yrittää pyydellä anteeksi.[/QUOTE]

Se olisi kyllä kiva jos hän pyytäisi anteeksi...

Vaikka pyytäis anteeksi, niin en enää vois olla ystävä. Oikea ystävä ei ikinä puhuis noin rumasti selän takana! Ihan paskaa tuommoinen käytös. Laittaisin viestin, että ei tartte olla enää yhteydessä.

No eipä ollu kovin kivaa puhetta ystävältä.
Vois olla ei olis enää mun ystävä tuolaisten puheiden jälkeen.

Yhteistyössä