Ystävä joka ei välitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustasilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustasilmä

Vieras
Paras ystäväni on nyt muuttunut... Minulla on jo ennestään lapsia ja olemme olleet erittäin paljon tekemisissä hän meillä yötä jne jne. Sitten hän sai pojan ja ystävystyi erään naisen kanssa jolla oli myös pieni poika.Nyt sitten minä olen ilmaa..olen vain se varaystävä joka huomioidaan kohteliaisuus syistä viikoittain viestillä,mutta muuten saan nauttia hänen seurastaan vain kun hänen toinen ystävä on peruttanut jonkun menon tms. Meillä oli sovittu yökyläilyläilyreisdu niin,että hän tulee pojan kanssa meille ja järjestelin työni niin,etyä se onnistuu...nyt hän ilmoitti että jääkin sen toisen ystävän luokse...

Mitähän minun pitäisi nyt tehdä?

Itse jos oisin sopinut yökyläilyreissusta ystäväni kanssa ja hän peruisi sen tuollaisesta syystä niin sanoisin, et ota yhteyttä kun oikeasti kiinnostaa nähdä, heippa. Todella törkeää käytöstä ystävältä.

Itse jos oisin sopinut yökyläilyreissusta ystäväni kanssa ja hän peruisi sen tuollaisesta syystä niin sanoisin, et ota yhteyttä kun oikeasti kiinnostaa nähdä, heippa. Todella törkeää käytöstä ystävältä.

No samaa minä täällä mietin, että teenkö nyt väärin jos en vastaile hänen viesteihin tai ilmoitan sitten, että ilmoita kun kiinnostan taas. Jotenkin tuollainen tuntuu lapselliselta, mutta kyllä minua kovasti ketuttaa tälläinen, että olen varakaveri jos muilta hän ei seuraa saa. Minua vaan harmittaa myös kovasti se, että ennen oltiin niin erottamattomat..

Kannattaa sanoa suoraan tälle "ystävälle", mitä mietit. Ja tosissaan se, että ottakoon itse yhteyttä sitten kun kiinnostaa. Ehkä hän sitten tajuaisi tilanteen myös sinun kannalta.

Minusta tämä onkin aivan naurettava tilanne suorastaan, mutta samalla myös hyvin ikävä. Kyse ei siis ole nyt siitä että olisin mustasukkainen siitä ystäväni uudesta ystävästä vaan siitä, että nyt minun kanssa sovitut asiat jäävät jalkoihin.. en siis tarvitse ihmistä lähelle joka ei minusta oikeasti ole kiinnostunut, mutta jään vaan miettimään mitä tässä tulisi tehdä..hmm..

5-luokalla kaikki luokkalaiseni rupesivat tavallisena päivänä kiusaamaan mua. ihan vaan niin kuin naps ja kiusaus lähti..jopa ystävänikin o__O se jatkui niin kauan kunnes ystäväni "kaveri" lähti 7-luokalle. olimme kuin siskot<3 nyt tänään ystäväni meni jonkun synttäreille ja mua ei kutsuttu eikä ystäväni vastannut viesteihini. (olemme 7:lla) Hän ei tule viestiharkkoihin polvensa takia, mutta juoksee muiden kavereidensa kanssa koulussa kuin mikään polvi ei haittaisi. hän ei välitä musta. mutta hyväksyy mut kun oon ja seuraan tuppisuuna. Laitoin hänelle viestejä mutta hän kuulemma ei kuullut niitä. Luotanko hänenn= pakko koska ei ole kuin se yski paskiainen maan päällä joka on kuin sisko <3 mitä teen?

Tokihan ystävillä saa olla muitakin ystäviä, joiden kanssa eri juttuja touhutaan. Tuollainen äkkinäinen peruminen sovitusta tietenkin ikävää, mutta aina voi jotain muutakin tulla, vaikka toisella tarve jutella. Ystävillehän sitä jutellaan. Yökyläilyn voi aina ottaa uusiksi.

mulle tapahtui samanlailla. kaveri muuttui ja on nyt aina toisen kanssa, koska sit kiinostaa nlkpeli. ( elokuva ja kirja) niill nyttaa olevan todella kivaa. itse olen tllinen vitun saatanan auttamaton mulkku, kuten toinen kaveri sanoo. ajattelen useasti kuolemaa ja toivon ett se tulisi pian. :( unelmat ovat mennytt ja itsetunto on nollassa. olen surkea ja elm on vaikeaa. yksin elm.

Yhteistyössä