Ystävä jätti kuin nallin kalliolle eikä kerro edes miksi.. on vähän tyhjä ja hölmistynyt olo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "surku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"surku"

Vieras
Minulla on ollut ystävä, jonka kanssa olen voinut jakaa ihan kaiken. Nyt hän on suuttunut jostain eikä suostu edes minulle puhumaan. Olen ilmeisesti loukannut häntä, mutta en tiedä miten! Surettaa, mutta en kai sit vain voi mitään asialle.. :( En edes tiedä mitä tällä aloituksella haen, halusin kai vain purkaa asian johonkin..

Tuttu tilanne parin vuoden takaa. Oltiin hyvät kamut, opiskeltiin samaa alaa, oltiin kämpiksiä ja matkusteltiinkin yhdessä. Sit yhtenä päivänä suuttu jostain eikä suostunut kertomaan mistä, siihen lopui ystävyys. oli aika kolea tunnelma kämpillä ne viimeiset viikot.

mistä tiedät, että on suuttunut? onko sanonut sen sinulle? vai oletko lukenut sen rivien välistä? eikö hän vastaa enää viesteihisi, eikö ole missään tekemisissä, oletko itse ollut häneen päin yhteydessä? voisitko kysyä häneltä suoraan, että mitä on tapahtunut ja mistä on suuttunut?

mistä tiedät, että on suuttunut? onko sanonut sen sinulle? vai oletko lukenut sen rivien välistä? eikö hän vastaa enää viesteihisi, eikö ole missään tekemisissä, oletko itse ollut häneen päin yhteydessä? voisitko kysyä häneltä suoraan, että mitä on tapahtunut ja mistä on suuttunut?

On suuttunut, ei suostu selittämään. Olen kysynyt ja jopa rukoillut häntä kertomaan mikä on vialla, luulisi, ettei ole enää väliä mitä hän sanoo, jos kerran on päättänyt päättää meidän ystävyyden. Olen yrittänyt soittaa, laittaa viestiä, ajoin jopa 30km:n päähän käymään hänen ovensa takana, jotta saisin puhua hänen kanssaan. Ei avannut ovea ja laittoi vielä miesystävänsä uhkailemaan minua, että häipyisin! Moni varmaan luulee, että nyt on kyse jostain teinidraamasta, mutta ystävälläni on ikää jo 56 vuotta! Silti käytös on aivan käsittämätöntä!

Älä enempää kerjäkään. Mykkäkoulu on ikävä tapa käyttää valtaa, älä ala siihen valtapeliin. Ilmaise ystävällesi että olet valmis puhumaan, kun hän on valmis. Sitten odotat. Niin kurjaa kuin se onkin sinulle jäädä epätietoiseksi mistä toinen on suuttunut ja aikooko ikinä leppyä. Mutta se kurjuus on hänen tarkoituksensakin.

Yhteistyössä