Ystävä ei kehdannut esitellä isäänsä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on siis ystävä lapsuudesta, jonka isän oon ehkä kerran tavannu silloin lapsena. Tämä ystäväkään ei ole juuri ollut kontaktissa isäänsä kuin hyvin harvoin. Isä on ollut viinaan menevää sorttia.

Satuttiin sitten istumaan tuossa kaupungilla terassilla, kun seuraamme liittyi vanhempi mies, joka oli siis tälle ystävälleni tuttu. Yhdennäköisyys ystävääni oli selkeästi havaittavissa. He puhelivat siinä niitä näitä jonkun aikaa.

Kun tämä mies sitten meni menojaan kysyin ystävältäni että kuka tuo oli, vaikka siis muistan nähneeni ystävän isän kerran vuosia sitten. Ystävä vaan sanoi että kerron kohta. Hetken päästä hän sitten totesi, että se on joku hänen äitinsä entinen heila. Olin suu auki, että ai jaa.
En ymmärrä miksei hän suoraan sanonut että kyseinen mies oli hänen isänsä. Olemme kuitenkin vuosia tunteneet jo.

Miksi sitten kysyit? Oletko sitä tyyppiä, joka haluaa mässäillä muiden suruilla?

Kun tämä mies sitten meni menojaan kysyin ystävältäni että kuka tuo oli, vaikka siis muistan nähneeni ystävän isän kerran vuosia sitten.

Mikset kysynyt "oliko tuo isäsi?" jos kerran olit varma asiasta? Toisekseen, en mäkään mielelläni esittelisi vanhempiani kenellekään, eivät ole mitään mallivanhempia.

Yhteistyössä