Ystävilläni kaikilla homo ystävä, trendikästä vai oikeeta ystävyyttä?

Heissan,

Ystäväni ovat alkaneet ihmettelemään miksi minulla ei ole homo ystävää jonka kanssa voin kävellä käsi kädessä ja keskustella muodista. En ole heidän mielestään trendikäs, nykyaikainen.

Tuntuu että kaverini oikein aina etsimällä etsivät heitä ja kun sitten löytävät, huutavat siitä maailmalle ja ovat enemmän kuin iloisia koska he ovat nyt trendikkäitä.

Oletteko tekin kenties huomanneet tämän ilmiön?

Sari

jaahas.. no mulla on parikin homoystävää,paino sanalla YSTÄVÄÄ. en ole etsimällä etsinyt itselleni trendikästä homokaveria.. tiedän toki ihmisiä jotka itse ovat trendin takia biseksuaaleja tai homoja jne,ja hakeutuvat myös muiden samanmoisten seuraan sen trendikkyyden takia..

Töissä oli eräs homoharjoittelija josta en tykännyt yhtään.. Ei siis homouden takia mutta ihmisenä, ei oltu samalla aaltopituudella ja se ihminen ärsytti minua todella. Hän halusi olla minun homoystävä. Jutteli aina muodista ja tuoksuista, ei minuu kiinnosta muoti. Hylkäsin facebook kaveripyynnöt 3 kertaa.. Ärsyttävä ihminen oli, hän kuvitteli että kaikki naiset haluavat söpön homokaverin. Ja kyllä, se on trendikästä nykyään ja varmasti joillakin tosi ystävyyttä.

rtee
jaahas.. no mulla on parikin homoystävää,paino sanalla YSTÄVÄÄ. en ole etsimällä etsinyt itselleni trendikästä homokaveria.. tiedän toki ihmisiä jotka itse ovat trendin takia biseksuaaleja tai homoja jne,ja hakeutuvat myös muiden samanmoisten seuraan sen trendikkyyden takia..
Minkä ihmeen takia kukaan olisi homo "trendikkyyden" takia? Enpä ole edes huomannut, että se on trendikästä. Siitä seuraa myös ikävä kyllä monenmoisia ongelmia esim. kaikki eivät hyväksy sinua, et saa mennä naimisiin, et saa adoptoida lasta. Sitä paitsi kuka hetero edes pystyisi olemaan homosuhteessa?

oon huomannu
Minkä ihmeen takia kukaan olisi homo "trendikkyyden" takia? Enpä ole edes huomannut, että se on trendikästä. Siitä seuraa myös ikävä kyllä monenmoisia ongelmia esim. kaikki eivät hyväksy sinua, et saa mennä naimisiin, et saa adoptoida lasta. Sitä paitsi kuka hetero edes pystyisi olemaan homosuhteessa?
Ihan selvä trendihän se on vieläkin. Koetaan sitten olevan jotain pikku anarkisteja kun "tullaan kaapista".

Wellwell
Töissä oli eräs homoharjoittelija josta en tykännyt yhtään.. Ei siis homouden takia mutta ihmisenä, ei oltu samalla aaltopituudella ja se ihminen ärsytti minua todella. Hän halusi olla minun homoystävä. Jutteli aina muodista ja tuoksuista, ei minuu kiinnosta muoti. Hylkäsin facebook kaveripyynnöt 3 kertaa.. Ärsyttävä ihminen oli, hän kuvitteli että kaikki naiset haluavat söpön homokaverin. Ja kyllä, se on trendikästä nykyään ja varmasti joillakin tosi ystävyyttä.
Mun ja miehen parhaimpiin kavereihin kuuluu homopariskunta, joka ei vois just vähempää välittää pukeutumisesta ym ja nyt tunnetaan töiden kautta jo toinenkin samanlainen. Ei kovin trendikästä, mutta eihän änkyräheteronkaan tarvitse olla verkkopaitaan pukeutuva vaimonhakkaaja.

"vieras"
Missä sä oikein olet töissä? Tuliko siitä kundista sitten oikea homo vai harjoitteleeko vieläkin?

"zenn"
Itseasiassa, jotkut ihmiset ajattelevat noin. Mä monesti olen ihmetellyt mikä homoseksuaalisuudessa foobikoita rassaa. Samoin mä ihmettelen perähikiöiden mamu-ongelmia (rasismia), eihän siellä ole maahamuuttajia viedässä heidän sossutukia!

"..."
Aina jos on ystävänä joku vähemmistöön kuuluva, niin se on sitten vain sen takia kun pitää olla vähemmistöön kuuluva ystävä ja se mainitaan aina. On homoystävää, mamuystävää, muslimiystävää, romaniystävää jne. Tosin yleensä käytetään vähemmän mairittelevaa nimitystä. Ja vielä tietysti pitää olla samaa sukupuolta tai sitten sekin pitää mainita erikseen. Olen sitä mieltä että jos pitää erikseen mainita että on homoystävä jne, se ei ole todellista ystävyyttä. Vai mainitsetteko aina erikseen että teillä on ystävinä valkoihoisia Suomessa syntyneitä kristittyjä heteronaisia?

Yhteistyössä