Ystäviä Porista!

Täällä äiti vm73 ja kaksi tyttöä, 2 ja 4, kaipailee puisto- ja kahvitteluseuraa. Ollaan kesällä muutettu Poriin eikä ystäviä ole ennestään täällä, niin olisi mukava saada vähän vaihtelua päiviin ja uusia ystäviä.

jansku20
moi!!!
Kerrankin joku etsii porista seuraa...heh....laitoin ittekin tänne ilmoituksen et saiskos porista jotain seuraa ja tuli vaan yx vastaus... =(
No mä oon 22-vuotias 2:en lapsen äiti porista,meri-porista päin :) tyttö on 2-vuotias ja poika 6kk :heart: olisi kyllä kiva löytää jotain seuraa leikkipuistoon,kahville,kaupungille,kylään...jne.... kun kaiket päivät oon muutenkin lasten kanssa kotona mikä vähän joskus kyl pitkästyttää :/ mies on töissä tos mäntyluoto worksilla!! mutta mailaile jos kiinnostaa ja olishan se mukava tutustua....mun sähköposti osotteeni on:jansku_20@hotmail.com
Hyvää syksyä teille sinne päin ;)
Janika =O)

Mimmu-76
No moi Porilaiset äidit!!

Täällä ulkoilu kaveria kaipailee myös vm.76 oleva kahden lapsen äiti.
Minulla on 5vuotias tyttö ja 1 ja 8kk ikäinen poika.

Asun Meri-Porissa.

Jos kiinnostaa niin meilaile jos vaikka tavattaisiin..

jiipee@nic.fi

Kirjottelenpa teille kaikille yhteisesti tänne, vaikka en edes asu Porissa! Olen muuttanut sieltä vuosi sitten Turkuun, mutta "koti"-ikävä on valtava! Ei oo paljoakaan kavereita täältä löytynyt ja päivisin on aikas yksinäistä, kun tuo mies on töissä! Laittakaahan Porin kuulumisia tulemaan, jos jaksatte, vaikka yksityisviestillä tai sähköpostiin marika.hiltunen@suomi24.fi! Voi olla, että kunhan miehen koulu loppuu, palaillaan takaisin sinnepäin!

Hei teille kaikille.Minulla 2 poikaa 2v ja 3.1v sekä meillä on koira.myös minulla ei kavereita.Asumme kartano alueella.kaipaamme myös kavereita elämäämme.kirjoitelkaa niin voin vastailla marina78@jippii.fi

Yhteistyössä