ystäviä jyvväskylä ja lähiympäristö

  • Viestiketjun aloittaja elbas
  • Ensimmäinen viesti
elbas
B) etsin kivoja ihmisiä, äitejä tai muuten vain uusia ystäviä kaipaavia.
Haluatko tutustua kahden lapsen äitiin (35v), joka tasapainottelee työn ja pienten lasten kanssa :)Olen iloinen. huumorintajuinen ja kaipaan mukavia keskusteluja elämästä ja lapsistakin...olen onnellinen, mutta ystäviä ei ole koskaan liikaa :attn: laitathan yhteystietosi niin kirjoitellaan... moikkelis elbas
 
camilla21
täällä olis kahden lapsen äiti kangaslammelta. mulla on siis kaksi tyttöä 2v. ja 1v. ystäviä minäkin kaipaisin niitä kun ei ole liikaa... ois kiva saada lapsille kavereita ja itselle juttuseuraa. itse olen 21v.
 
piip piip -83
:attn: heipä hei!
Täällä olisi vm.83 oleva äiti ja tyttö syntyi 11/04. Asumme Vaajakoskella. Minulle saa laittaa mailia ja siihen myös vastailen,uusia ystäviä olisi kiva saada :D
Paiskaappa postia tähän i.c.e.a.n.g.e.l@luukku.com

:wave:
 
Kuk-ka
Hei!

Olen äiti kangaslammelta. Olen nyt vielä äitiyslomalla, mutta syksyllä alkaa tasapainoilu yliopisto opiskelun ja äityiden välillä.
Näin kesäaikaan tykkään vaellella luonnossa ja tarkkailla luontoa. Poikani on 10 kk vanha. =) Kirjoita osoitteeseen laulurastas@jippii.fi

Kirjoittakaa muutkin jos haluatte. =)

 
mimmu85
hei!olemme asuneet jkl:n mlk:ssa noin pari vuotta,ja ystäväpiiri on aika pieni.olisi tosi kiva tutustua muihin mammoihin =) olen 20vuotias kahden lapsen äiti..
mimmuky@jippii.fi
 

Yhteistyössä