Ystäviä JKL:stä

  • Viestiketjun aloittaja Mussuli
  • Ensimmäinen viesti
Mussuli
MOIKKA!

Oon 25-vuotias, pian vuoden täyttävän pojan äiti JKL:stä. Jos ystäväpiirisi kaipaa uusia tuulia, niin laita ihmeessä sähköpostia tulemaan tänne suunnalle=)! Ois kiva tutustua JKL:n ja lähialueen äiteihin ja myös odottajiin kaiken mukavan, esim. ulkoilun ja kahvittelun merkeissä. Täällä on äiti sekä poika päivisin seuraa vailla. Olis tosi mukavaa, jos löytäisin tätä kautta oikeesti ystäviä.

mailiosoite: mussuli1@luukku.com
 
Jumbo
Missäpäin Jyväskylää asustelette, Kelpaako jo vähän vanhempi äippä 39v, lapset lokakuussa 4-vuotta täyttävä poika ja elokuussa vuoden täyttävä tyttö.
Voin pistää sulle postia tulemaan.
 
Teija
Nyt hieman kiireessä vastailen kirjaston koneella enkä ehdi sähköpostia nyt kirjoitella,MUTTA olen 23-vuotias äiti muuramesta ja poika on 1v.ja 3kk,toinen tulossa joulukuussa.Seura kelpais niin pojalle kuin äidillekin!Mun meiliosoite on teijakulju@suomi24.fi,,jos kiinnostaisi vastailla. B)
 
HEI!

Täällä on äippä 28v ja tyttö 7kk. Uudet kaverit/ystävät aina tervetulleita kun kotosalla ollaan. Kahvittelu, shoppailu ja liikunta ei koskaan ole pahasta B) Laita viestiä jos kiinnostaa...

 
an79
Mussuli eli allekirjottanut vastaileepi eri nimimerkillä tosin..Asustellaan Kuokkalan suunnalla.Tottakai kelpaa myös itseäni vanhempi seura. JOten laita ihmeessä mailia tulemaan, niin tutustutaan paremmin!

 

Yhteistyössä