Ystäviä isolla Y:llä

• Viestiketjun aloittaja äitiliini04
  • Ensimmäinen viesti
äitiliini04
Löytyisikö täältä pitkäaikaisia ystäviä yksinäiselle äidille? Olisi se kiva jos olisi joku ystävä, jonka kanssa jutella kaikesta, niin lapsista kuin muistakin asioista, jakaa ilot ja surut. Itse olen pohjimmiltani iloinen, puhelias, luotettava ja rauhallinen, ulkoilusta ja kotona touhuamisesta pitävä kotiäiti. Ilman ystäviä vain väsyy niin helposti, vaikka mies ihana onkin, ei siitä ystävän korvaajaksi ole..

Mamma80
Ystäviä ei ole ikinä liikaa...jotenka täällä ilmoittautuu yksi kotiäiti ystäväksi!
Minulla 11kk ikäinen esikois tyttö ja kotosalla olen hoitovapaalla tällä hetkellä.Itse olen iältäni 24v.!Mikäli olet kiinnostunut vaihtamaan näin aluksi ajatuksia meilien kautta,niin kirjoittele minulle osotteeseen maami80@suomi24.fi.

Moi!
Täällä Joensuun suunnalla olis yksi, kahden tytön 23-vuotias äiti ihminen =) voin meilailla, kirjoittaa niitä "oikeita"kirjeitä...
Avioliitossa elelen, olen luotettava, huumorintajuinen, perusrauhallinen, lapsi rakas yms... =)

Tällä hetkellä kotiäitinä, joten piristeitä elämään kaivataan ;)
:flower: ota yhteyytä...

Kaisa Härkönen
kaisariitta@hotmail.com =)
Hauskaa Vuotta 2005! :D

sussu79
Täällä olis äippä vailla mailikavereita ja muutenkin ystävää. Olen Ilomantsista eli Joensuun "lähistöltä". Kotoa löytyy avo mies ja 2 lasta: 3½v ja kohta 1v. Olis tosiaan ihanaa saada ystäviä kenen kans vaihtaa ajatuksia: kuunnella ja tulla kuulluksi. Jos kiinnostaa niin meilaa ihmeessä. sussu79@hotmail.com :hug:

jääkarhu
No niin..
Juttu seuraa löytyiskö Salon suunnalta.. Olen kolmenlapsen -99, 02, 03 äiti ite oon 25! Ottakaa ihmeessä yhteyttä olis kiva jutella arjen asioista ja vähän muustakin vaikka kahvi kupposen ääressä..!! :attn: niin ja Ystävät ovat aina tervetulleita!

Yhteistyössä