ystävän ex

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
No jos ero on jo ihan selvä ja asiat käsitelty ja sattuisin kyseiseen ihmiseen rakastumaan, niin kyllä mä alkaisin seurustelemaan. Kenenkään tämänhetkisen ystäväni miesten kanssa en kyllä alkais seurustelemaan jos he eroais. :D Tuntuis liian oudolta ajatukselta, ovat mulle niin läheisiä ja hyviä kavereita mulle, ei siitä seurustelua saa aikaan.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no entä moniko teistä alkais seurusteleen siskon miehen kanssa?
No en nyt todellakaan alkais siskon enkä kenenkään muunkaan varatun miehen kanssa seurustelemaan. Se on musta kuitenkin ihan eri asia.
niin mut jos sisko ja sen mies ois eronnu just alkasitko heti?jos se mies vokottelis sua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no entä moniko teistä alkais seurusteleen siskon miehen kanssa?
No en nyt todellakaan alkais siskon enkä kenenkään muunkaan varatun miehen kanssa seurustelemaan. Se on musta kuitenkin ihan eri asia.
niin mut jos sisko ja sen mies ois eronnu just alkasitko heti?jos se mies vokottelis sua?
No en todellakaan. :x
 
Minä aloin. Kaksi viikkoa suhteen päättymisen jälkeen, enkä kadu. Se vain kävi niin ja kun olen vaikeasti ihastuvaa sorttia niin se kävi kun salama kirkkaalta taivaalta ja tuntui heti et toi on mun mies. Tämä kaikki siis vasta sen eron jälkeen. Ennen sitä en ollut ajatellut miehestä muuta kun että "onpa kaverin miehellä ihanat silmät".

Yhdessä ollaan nyt yhdeksättä vuotta ja kaverikin on vielä kuvioissa. Oli se ensin järkytys ja itkien kaverille asiasta kerroin. Monet iskut itkettiin mut puhumalla saatiin asiat kuntoon ja jälkeen päin kaveri sanoikin et onneksi pidin miehestä kiinni kun ollaan ihana perhe nykyisin :D

Ja vielä vettä myllyyn lisää: kaveri on edelleen mun paras ystävä, on myös meidän esikoisen kummi ja kaverin nykyinen on mun miehen paras ystävä.. Sisäsiittoista..? :LOL:
 
ei onnistus
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Minä aloin. Kaksi viikkoa suhteen päättymisen jälkeen, enkä kadu. Se vain kävi niin ja kun olen vaikeasti ihastuvaa sorttia niin se kävi kun salama kirkkaalta taivaalta ja tuntui heti et toi on mun mies. Tämä kaikki siis vasta sen eron jälkeen. Ennen sitä en ollut ajatellut miehestä muuta kun että "onpa kaverin miehellä ihanat silmät".

Yhdessä ollaan nyt yhdeksättä vuotta ja kaverikin on vielä kuvioissa. Oli se ensin järkytys ja itkien kaverille asiasta kerroin. Monet iskut itkettiin mut puhumalla saatiin asiat kuntoon ja jälkeen päin kaveri sanoikin et onneksi pidin miehestä kiinni kun ollaan ihana perhe nykyisin :D

Ja vielä vettä myllyyn lisää: kaveri on edelleen mun paras ystävä, on myös meidän esikoisen kummi ja kaverin nykyinen on mun miehen paras ystävä.. Sisäsiittoista..? :LOL:
Joo hyi *ittu. :x
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja ei onnistus:
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Minä aloin. Kaksi viikkoa suhteen päättymisen jälkeen, enkä kadu. Se vain kävi niin ja kun olen vaikeasti ihastuvaa sorttia niin se kävi kun salama kirkkaalta taivaalta ja tuntui heti et toi on mun mies. Tämä kaikki siis vasta sen eron jälkeen. Ennen sitä en ollut ajatellut miehestä muuta kun että "onpa kaverin miehellä ihanat silmät".

Yhdessä ollaan nyt yhdeksättä vuotta ja kaverikin on vielä kuvioissa. Oli se ensin järkytys ja itkien kaverille asiasta kerroin. Monet iskut itkettiin mut puhumalla saatiin asiat kuntoon ja jälkeen päin kaveri sanoikin et onneksi pidin miehestä kiinni kun ollaan ihana perhe nykyisin :D

Ja vielä vettä myllyyn lisää: kaveri on edelleen mun paras ystävä, on myös meidän esikoisen kummi ja kaverin nykyinen on mun miehen paras ystävä.. Sisäsiittoista..? :LOL:
Joo hyi *ittu. :x
No kauan NE oli sit ollu? Asuneet yhdessä, olleet naimisissa?
 
noh
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
No kauan NE oli sit ollu? Asuneet yhdessä, olleet naimisissa?
Eipä sillä ole mitään merkitystä. Tikulla silmään joka menneitä muistelee ja mä olen ikuisesti kiitollinen ystävälleni joka antoi mulle mahdollisuuden tähän elämään.
Olen vain utelias ja pohdin tuota suhteen kehtiyskaarta... oliko heillä pitkä yhteiselo kun noin hyvin asiat lutviutui? :) Enkä usko että pahoitan mielesi kun teillä niin hyvin menee, onnittelut siitä, hienoa! :)
 

Yhteistyössä