Ystävä vei miehen

Serkkuni on naimisissa ex:äni kanssa.

Mutta miestäni hän ei minulta vienyt.
Serkkuni on hyvä ystäväni ja vietimme koko lapsuuden yhdessä.
Hänet valittiin sitten vielä lapsemme kummiksi. Mieheni tapasi serkkuni ristiäisissä, mutta tämän jälkeen serkku muutti 4 vuodeksi jenkkeihin ja tiemme erkanivat.

Erosimme mieheni kanssa ja kuinka pieni maailma onkaan, serkkuni oli tämän jälkeen Suomeen palatessaan törmännyt ex-mieheeni ja tänä päivänä ovat avioliitossa.
Poikani asuu isänsä luona, eli kummitätinsä luona. Kummitädin oma lapsi (ei ex-mieheni kanssa yhteinen) on siis samalla pikkuserkku että "sisar."
Näin meillä. Omituisesti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 19:17 Helena kirjoitti:
Onko kenellekään teistä käynyt niin että ystävänne olisi avioitunut ex:änne kanssa?
Mitä tunteita se sinussa herättää?Minulla ei omakohtaista kokemusta..Paitsi et entinen paras ystäväni yritti vokotella miestäni ja se oli kova pala mulle!!! :kieh:

Yllättynyt itsekin
Ex mieheni seurustelee lapsuudenystäväni kanssa ja jopa itsekin ihmettelen sitä, että tämä asia ei aiheuta minulle mitään suuttumusta tms. tunteita.

Eromme oli sopuisa ja molempien yhteisen halun tulos, kai tälläkin on vaikutusta asiaan. Lisäksi tunnen ystävättäreni oikein hyvin ja mielestäni hän on aivan mahtava ehdokas äitipuoleksi tyttärelleni. Olen huomannut kuitenkin tämän uuden suhteen vaikuttaneen ystävyyteen siten, että esimerkiksi juttelemme yleisellä tasolla suhteista, emme tosiaankaan ruodi ns. yhteistä miestämme ja hänen tapojaan juurta jaksaen. Joskus tavatessamme toisemme, huomaan heidän ottavan minun tunteeni huomioon heidän keskinäisessä seurustelussa - eivät halaile tai esitä helliä tunteita minun läsnäollessani. Sinänsä huomaavaista, mutta minusta kiusallista. Olen sinut asian kanssa ja toivon heille onnellista yhteistä tulevaisuutta!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 19:31 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.04.2006 klo 19:17 Helena kirjoitti:
Onko kenellekään teistä käynyt niin että ystävänne olisi avioitunut ex:änne kanssa?
Mitä tunteita se sinussa herättää?Minulla ei omakohtaista kokemusta..Paitsi et entinen paras ystäväni yritti vokotella miestäni ja se oli kova pala mulle!!! :kieh:
juu mullekkin kävi näin.. ja meni melko monta vuotta päästä asian yli :(

Mielipide
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.04.2006 klo 12:35 Liia kirjoitti:
Paras kaveri kyllä pääs sänkyyn exän kanssa,mut ei ihan naimisiin asti.
Mutta eihän tuo mitään haittaa, ystäväsihän oli sängyssä exäsi kanssa eikä enää miehesi.

peuhu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 20:40 vieras kirjoitti:
olimme edelleen yhdessä ystäväni aloittaessa suhteen mieheeni
No se ei kyllä ollut oikea ystävä...otan osaa, koskaan ei voi tietää millaisia ihmisiä sitä pitää ystävinää. Mutta onneksi suurin osa ihmisistä ei ole sellaisia. :(

Yhteistyössä