Yskä ja "pala kurkussa". Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
Viikko sitten maanantaina mulle nousi ihan yllättäen kuume. Sitä kesti onneksi vain päivän ja sen jälkeen alkoi nenä vuotaa ja yskittää. Tänä aamuna huomasin, että kun nielaisee tuntuu kuin kurkussa olisi pala :O Olen tietenkin googlettanut ja sen perusteela diagnosoinut itselleni kurkkupaiseen :D

Pari viime päivää on olleet ihan tuskaa tuon yskän kanssa, tulee hirveitä puuskia ja tuntuu ettei se lopu koskaan..tänään on sitten ollut paljon parempi päivä mutta nyt tuo kurkku pelottaa :/ En tiedä uskallanko mennä edes nukkumaan, ajattelen vain sitä että siellä on joku kauhea mätäpaise joka puhkeaa yöllä ja kuolen..Mutta eikö sellainen vaatisi korkean kuumeen?! Mulla nousi ma iltana kuume 38,5 ja vielä puol 2 yöllä oli 38,4 ja sen jälkeen ei mitään

Joka ilta olen juonut teetä hunajan kanssa..Niin ja siis joka kerta nielaistessa sattuu ja heti nielaisun jälkeen tuntuu hassusti vähän painetta kurkussa, ihan kuin olisi tosiaan joku pala kurkussa :(

Se kurkkupaise nostaa todella korkean kuumeen ja mies oli oikeasti sairas. Ei mitään palan tunnetta vaan jatkuva kipu. Ei voinut syödä mitään, jotain koitti juoda. Kuume ei laskenut lääkkeillä ja CRP oli 300. Yskä ei liity paiseeseen mitenkään.

Mainitsinkin yskän vain siksi että se on ainoa oire tämän kurkkukivun lisäksi. Kurkku on nyt siis ensimmäistä kertaa kipeä tämän flunssan aikana. No, jospa se tästä..

Eihän sulla ole käytössä mitään uutta kosmetiikkaa, uusia huonekasveja tms. allergisoivaa? Itselleni tuli tässä taannoin allerginen reaktio käsivoiteesta, tai sen tuoksusta. Aivastelua ja palan tunne kurkussa, vähitellen nielmisvaikeuksia. Pari päivää ihmettelin ja kelasin mistä moinen voisi johtua, kunnes hoksasin että uusi käsivoidehan se. Lopetin voiteen käytön ja melko pian oireet hävisivät.

Yhteistyössä