yritystä on

• Viestiketjun aloittaja muuppeli
  • Ensimmäinen viesti
muuppeli
:p Hyvää vuoden alkua kaikille! Löysin sattumalta tänne ja ajattelin sitten osallistua juttuihin =) Pyörii mielessä kysymykiä. Olen kolmen lapsen äiti ja nuorimmainen täyttää maaliskuussa 6v. Minulla oli hormoonikierukka 5v ja se poistettiin elo-syyskuun vaihteessa kun ajattelimme vielä tehdä ainakin yhden taapertajan :heart:
Kierto olikin suht säännöllinen,27-30pv. Sitten joulukuussa tuli "minimenkat" ja kiertolyheni 24;n päivään. Ne kesti vain vajaan viikon kun tavallisesti kestää yli viikon. Nyt on tullut niukkaa ruskeaa vuotoa reilun viikon ja on 27 kp menossa. Hurjasti vain turvottaa ja mutta ei menkkoja kuulu. Liekö normaalia ajatellen sitä hormoonikierukkaa vai oisiko mahdollisesti tärpännyt kuitenkin. Jostain olen kuullut että toisille voi tulla raskauden alussa tommosta vuotoa. Testi minulle tehtiin 2.5viikkoa sitten ja se oli miinusta. Aikaisemmat raskaudet ovat kaikki olleet aivan oireettomia alusta saakka. Mutta nyt minua vaivaa se kierukka, onko joku tullut raskaaksi heti vai onko mennyt reilummin aikaa poiston jälkeen ennen kuin on tärpännyt. J avoiko siis tulla tuommoista vuotoakin alussa? Tuntuupa hupsulle kun lukee tämän tekstin koko asia :whistle:

Mulla meni reilu puoli vuotta kun tärppäsi hormoonikierukan poiston jälkeen ja kierukka oli vajaat viisi vuotta käytössä. Olen kuullut tuttavilta et voi mennä vuosiakin ja toisilla taas tärppää heti. On niin paljon kiinni ihmisestä.

Kiva kun joillakin tärppää niinkin pian, jopa ennen kuin kierrukka otetaan pois. Mutta omasta mielestäni se ei ole ylpeyden aihe siinä mielessä et jos yhtään ajattelee toisia ihmisiä ja sitä miltä heistä tuntuu kun ovat kauan ja hartaasti yrittäneet. Onnea heille ja meille kaikille! :flower:

Yhteistyössä