Mä teen vaihtelevasti. Jos on rauhallista, teen 50-tuntista työviikkoa. Jos ei ole rauhallista (kuten ei ole kesän jälkeen ollut kertaakaan), teen 70-tuntista työviikkoa. Itse työ (=näpytellä näppistä) ei ole raskasta, mutta kaipaisin kipeästi lomaa tai edes yhtä kokonaista viikonloppua, kun ei tarvitsisi tehdä yhtään työasioita. 2 vuotta olen ollut yrittäjä ja 2 viikkoa pidin toissakesänä ja 3 viikkoa viime kesänä nk. lomaa, mutta lomallakin hoidin työasioita noin 25 tuntia viikossa.