Vituttaa
Miten jaksaa eteenpäin, mies on yksityisyrittäjä ja muutenkin työhullu, päivät aamukahdeksasta yöyhteen. Itse olen kotona vajaa 2-vuotiaan tyttären kanssa, mies ei kiireiltään ehdi olla lapsen eikä minun kanssa, ja mummutkin asuvat kaukana joten olen AINA lapsen kanssa. syksyllä aloitan työt, mutta kodin- ja lapsen hoito sekä kaupassakäynti jää silloinkin minun harteilleni. Meillä ei miehen kanssa ole yhteistä aikaa. Olen ollut kohta vuoden itkuinen, väsynyt ja ahdistunut, tuntuu etten ole mitään energisen mieheni rinnalla. en jaksa edes tavata ystäviä heillä kun tuntuu niin kaikki olevan paremmin. Ja mieheni ei ymmärrä ahdistustani vaan kehottaa ottamaan niskasta kiinni. Ennen firmaa meillä oli hauskaa ystäviemme kanssa, mutta nyt elämä on vaan yhtä rahantekoa. Välillä käy erokin mielessä.
oma isäni oli aikoinaan yksityisyrittäjä ja aina töissä ja purki ahdistustaan minuun. Olin hyvin kiltti ja huomaamaton lapsi, joka vihasi isäänsä. Kävin ammattiauttajalla parikymppisenä ja elämäni alkoi hymyilemään. Vuosia vietin antoisaa elämää ja tapasin elämäni miehen. Alkuun kaikki meni hienosti, mutta Nyt tuntuu että tilanne alkaa muistuttaa liiaksi lapsuudenkotia, jossa oli paha olla. Tulipa pitkä tarina, mutta kertokaa mitä teen. Lähteäkö vai jäädä!!!
oma isäni oli aikoinaan yksityisyrittäjä ja aina töissä ja purki ahdistustaan minuun. Olin hyvin kiltti ja huomaamaton lapsi, joka vihasi isäänsä. Kävin ammattiauttajalla parikymppisenä ja elämäni alkoi hymyilemään. Vuosia vietin antoisaa elämää ja tapasin elämäni miehen. Alkuun kaikki meni hienosti, mutta Nyt tuntuu että tilanne alkaa muistuttaa liiaksi lapsuudenkotia, jossa oli paha olla. Tulipa pitkä tarina, mutta kertokaa mitä teen. Lähteäkö vai jäädä!!!