Yritin piristää tyttöystävääni ja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
vooi :`( mulle maistuu paljas paremmin,ainakin jos pallejakin on tarkoitus nuolla.se on hiukan oksettavaa koittaa vaivihkaa syljeskellä karvoja suustaan touhujen lomassa,kun niitä suuhun tarttuu.tai jää hampaanväliin.. :bhyi.

[QUOTE="what";25683717]Pelle Hermanni?! :O[/QUOTE]

Vielä kikkurakarvoitusta ympärillä, sitten kaljua ja keskellä punertava, pieni nakki, tai oikeemmin ehkä pallero, niin kuin Pelle Hermannin nenä :laugh:

[QUOTE="heh";25683729]Vielä kikkurakarvoitusta ympärillä, sitten kaljua ja keskellä punertava, pieni nakki, tai oikeemmin ehkä pallero, niin kuin Pelle Hermannin nenä :laugh:[/QUOTE]

No mut justhan ne kikkurakarvat ajettiin pois!! Pelle Hermanni kaljuna?

[QUOTE="tiia";25683708]vooi :`( mulle maistuu paljas paremmin,ainakin jos pallejakin on tarkoitus nuolla.se on hiukan oksettavaa koittaa vaivihkaa syljeskellä karvoja suustaan touhujen lomassa,kun niitä suuhun tarttuu.tai jää hampaanväliin.. :bhyi.[/QUOTE]

Onko sulla hampaanvälit kuin trimmausveitsessä, vai äijällä liian vähän vitamiineja ja hivenaineita ruokavaliossa, jos niitä karvoja oikein lähtemällä lähtee? Olisinko viisi munakarvaa poistanut suustani viimeiseen 15 vuoteen..? Ja olen sentään ahkera suihinottaja. :p

Onko sulla hampaanvälit kuin trimmausveitsessä, vai äijällä liian vähän vitamiineja ja hivenaineita ruokavaliossa, jos niitä karvoja oikein lähtemällä lähtee? Olisinko viisi munakarvaa poistanut suustani viimeiseen 15 vuoteen..? Ja olen sentään ahkera suihinottaja. :p

no ehkä on sitten käyny todella huono tuuri,tai ukollani on tosiaan joku vitamiinivajaus..? :b joka kerta saan suuhuni ainakin yhden karvan. mutta en valita,kyllä se unohtuu touhutessa.silti,jos saisin VALITa,se olis posliini.

no ehkä on sitten käyny todella huono tuuri,tai ukollani on tosiaan joku vitamiinivajaus..? :b joka kerta saan suuhuni ainakin yhden karvan. mutta en valita,kyllä se unohtuu touhutessa.silti,jos saisin VALITa,se olis posliini.

Leikkaa salavihkaa karvat saksilla, kun mies keskittyy nauttimaan ;) Harva taitaa olla suuseksissä niin hyvä, ettei mies euforialtaan huomaisi pinsettien käyttöä?