Yritin lähestyä miestä facebookissa. Taisin mokata? Mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nilla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nilla"

Vieras
Tausta lyhyesti: Olen bongannut mielenkiintoisen miehen. Hän ei tosin erityisesti tiedä minua. Tuli mahdollisuus tehdä yhdestä "tikusta asia" ja laittaa fb viesti. Mies etsii seuraa myös deittipalstalla, joten ajattelin, että fb:n kautta on helpompi lähestyä. Lähestyin toki ihan täysin muussa asiassa.

Hetki juteltiin facebookissa ja hänen piti lähteä. Lähetin vielä viestejä ja oli lukenut (lukukuittaus) eilen aamulla, mutta ei vastannut enää mitään.

Taisin mokata, kun en esim. kysynyt mitään..Jos nyt vielä alan heittää viestejä niin todennäköisesti luulee vaan mua tyrkyksi...

Mies ei tunne mua, mutta mä tavallaan tiedän hänet. En toki vihjaillut mitään sen suuntaan, että olisin kiinnostunut.
Eli mies ei varmaan edes tajua koko tilannetta.

aika on valttia...? ;)
Seuraavan kerran kun näet häntä missä vaan, niin pääset juttelee hänen kanssaa. Voit myös sanoa pilke silmäkulmassa, että Aaa, näin sut muuten sielä deittipalstallakin, kuis ois?

Tai no, itse seuraavana vetona laittaisin vaan hymynaaman viestinä sielä deittipalstan puolella. Eipä jäisi asiayhteyskään epäselväksi. Vastaa jos on vastatakseen.

Lähestyin fb:ssä jo toisen asian kautta ja jos kerron nähneeni deittipalstalla, niin paistaa ehkä liikaa läpi jotenkin.
Ehkä loppuviikosta kysyn fb:ssä jotakin...

[QUOTE="Laura";28470296]Jos mies olisi susta kiinnostunut, olisi vastannut facebookissa, vaikka et kysynytkään mitään.[/QUOTE]

Ei se ehkä tajua mssä asioissa ap on oikeesti lähestyny. Miehestä kun on kyse. :) Kysy ap suoraan vaan, et kai voi mitään menettääkään.

[QUOTE="Laura";28470296]Jos mies olisi susta kiinnostunut, olisi vastannut facebookissa, vaikka et kysynytkään mitään.[/QUOTE]

Ei todellakaan näin. Jos ap:n asia miehelle oli joku ihan muu, niin ei se mies edes tajua, että ap voisi olla kiinnostunut.

Vaikka minkälainen kaunotar kyselisi multa facebookissa vaikkapa onko mulla myynnissä mopo ja aijaa, olitkin väärä ihminen yms. En todellakaan ymmärtäisi edes, että voisin jutella muutenkin yms.

Mä kysyin mieheltä onko hän tyyppi paikasta X. Sopi tilanteeseen. Tiesin ettei ole. En vaan keksinyt mitään järkevää miten olisin voinut puhua facessa hänelle nolaamatta itseäni tai tekemättä itsestäni tyrkkyä.
Juteltiin noin 10min facessa. Sitten hänen oli pakko mennä töihin.

Laitoin perään (juttelun johdattelemana) no moikkaan sua kun tuu vastaan ;) ja tuohon ei enää vastannut siis..

Voisin tottakai laittaa hänelle vielä viestin, lähteekö kahville, yhdelle tms.
Mutta kun olen ensin lähestynyt ihan eri asiassa ja nyt ehdotankin "treffejä" niin mietin, ajatteleeko mies mun olevan joku onneton tyrkky? Joka iskee kaikkia?

Lähestyin alunperin väärin ja myönnän virheeni. Nyt on enää vaikea lähestyä muutoin, kuin ehkä antamalla itsestään "säälittävä" kuva. Vai kuvittelenko vaan?

Se mies on tuskin tainnut hoksata perimmäistä ajatustasi kun otit yhteyttä. Törmäätkö koskaan ulkona kyseiseen mieheen? Mene juttelemaan sille jos näet. Tai laita viestiä. Ei oo mitään menetettävää. :)

En juurikaan törmää. Laitoin viestin hänelle, jossa oli kysymys, mutta liittyi ihan muuhun asiaan. Sen pohjalta (jos siihen vastaa) on mun helppo laittaa sitten vastatarjouksena ns. "treffikutsu".

[QUOTE="Nilla";28470518]
Voi olla että luule mua myös paljon nuoremmaksi. Näytän tosi nuorelta. Olen oikeasti kuitenkin 28 ja mies 37. Facessa ei taida näkyä ikinä. Voi siis olla että luulee mua parikymppiseksi.[/QUOTE]

Häh? Jos se luulee sinua parikymppiseksi ja olet 28, niin silloinhan se on ihan oikein.

Ensinnäkin miehet eivät tajua vihjailuja. Sanot sille äijälle suoraan tai sitten esität selkeitä KYSYMYKSIÄ. Vaikka kuinka juttelisit ja flirttailisit, niin ei miehet tajua. Pistät suoraan, että lähteekö kahville tms.

Ei miehet vastaa, ellet kysy jotakin. Vaikka mies olisi kuinka kiinnostunut, ei välttämättä vastaa. Mies ei tajua, että hänen pitää vastata, ellei viesti sisällä kysymysmerkkiä.
Naiset myös olettavat miesten olevan aina oma-aloitteisia ja rohkeita. Kyllä se mieskin voi ihan yhtä hyvin arkailla, jännittää ja epällä.

Varsinkin jos olet nätti, niin mies voi olettaa ettei kuitenkaan edes kelpaisi sulle ja ei käy pienessä mielessäkään, että olisit valmis lähtemään kahville.

Uusimmat

Yhteistyössä