Yritän laihduttaa ja mies vetää kaksin käsin herkkuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hyvä se on yrittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hyvä se on yrittää

Vieras
joka kerta tyrkyttää mullekkin, ihan kuin tää ei olis tarpeeksi vaikeaa muutenkin.

Olen lihonnut 17 kg kun aloin miehen kanssa olemaan (2v) sitten

No taas mies osti keksejä ja tyrkytti mulle yhtä, sanoin tapani mukaan että en halua. Totesin vielä perään että näinkö musta välität. Hän voi kuulemma lähteä lätkimäänkin... Sanoin siihen että sun pitäis yrittää tukea mua..

Jos hän haluais laihduttaa niin mä lopettaisin itsekkin kaikki herkut jotta se ois hänelle helpompaa.. Ja joo, herralla ois itelläkin syytä laihduttaa mut joka pvä pitää saada jotain herkkuja

Ja mä en oo ennen tottunut vetämään näin paljon herkkuja. Nyt on tullut väkisinkin syötyä kun tuo vetää päivittäin. Painoin 60kg vielä 2v sitten, nyt 77 kiloa. Oikeesti, jos mä yritän laihduttaa niin aina se kaatuu kun on tosi raskasta muutenkin ja sit kun toinen vetää tuossa nytkin sipsejä. Mulla olis ainakin tosi ikävä tunne syödä niitä sipsejä jos toinen joutuis vaan kattoo vieressä

Noh, etpä sä voi toista pakottaa dieetille vain koska itse olet. Mutta, mitäs jos pyytäisit että hoitaisi mässäilyt sun näkemättä, kai se joskus on yksin kotona? Kurjaahan tuo on varmasti. Meillä mies dieetillä, mutta hän ei ole moksiskaan vaikka me muut herkuteltaisiin. Toki sitten itsekin olen alkanut vähentämään herkuttelua kun toinen ei syö..

Mua ei niin haittais tuo että syö niitä, mut pitääkö niitä tyrkyttää ihmiselle jonka tietää laihduttavan? Hänellä on sairaalloisen lihava kaveri joka on herkkulakossa ja sillekkin ehdottaa kokoajan jotain karkkien tai jäätelön ostamista ja tarjoaa herkkuja.

Harmittaaki miestä kun itse ei osaa olla ilman? Mä lopetin tupakanpolton hänen kanssaan ja oon verrannut tätä siihen et ois ollu sama juttu jos mä oisin ravannu tupakalla kun hän yritti lopettaa

Hän on mut tähän mässäilyyn opettanut joten ois kohtuullista mun mielestä auttaa mut pois herkkujen maailmasta

Yhteistyössä