Yritän laihduttaa vatsaa, onnistuukohan

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
en syö enää epäterveellisiä juttuja kuten suklaata. jätin myös leivän ja makaronit mutta syön kyllä 2 näkkileipää päivässä. olen tehnyt tätä kohta 2viikkoa mutta aloitin tänään mittaamaan vatsanympärystä juuri navan alta kun vaa alla ei näy mitään tulosta. ehkä vaaka on rikki? sen mukaan painan 65 kg :/

se mahanympärys on tänään 97 cm. tuntuu niin isolta.

t. pömppö

vierailija
Kyllä se vatsa lähtee, lopulta. Sulla on tällä hetkellä valtava ylipaino, jos vyötärön ympärys on noin iso. Ala laihduttaa, kyllä se vatsa pienenee sitten.

vierailija
en syö enää epäterveellisiä juttuja kuten suklaata. jätin myös leivän ja makaronit mutta syön kyllä 2 näkkileipää päivässä. olen tehnyt tätä kohta 2viikkoa mutta aloitin tänään mittaamaan vatsanympärystä juuri navan alta kun vaa alla ei näy mitään tulosta. ehkä vaaka on rikki? sen mukaan painan 65 kg :/

se mahanympärys on tänään 97 cm. tuntuu niin isolta.

t. pömppö
Oletko sius170 cm pitkä, painat 65 ja ympärysmitta 97?
Oletko mies vai nainen?

vierailija
Nainen. mittaanko mä väärin?
Siltä se vaikuttaa. Ellet ole raskaana. Varmista, että mitta on suorassa ja senttimitta, eikä tuumamitta tms.

Mut jos vatsa häiritsee, siihen on tietty tapoja yrittää muokata. Jos oot 170 ja painat 65, niin ei sul mikään kauhee pömppömaha ole. Siihen tosin ei varmaan auta suklaan syönnin lopetus, kun läskiä/turvotusta ei ole paljoa, vaan voisit kokeilla harjoittaa syviä keskivartalon lihaksia ja ihan vaan yläselän ryhtilihaksia.

vierailija
Mä luulen, että sä mittaat lantiota. Mulla ainakin on siinä juuri navan alla lantio, se on levein kohta koko persiissä. Lantion luut saattaa olla leveät varsinkin jos on synnyttänyt. Jos mittaan ylempää niin siinä on jo paljon kapeampi kun ei mittaa enää lantiota mukana.
Mahan ympärys = maha ja lantio yhdessä = valtavan iso numero.

vierailija
Mä luulen, että sä mittaat lantiota. Mulla ainakin on siinä juuri navan alla lantio, se on levein kohta koko persiissä. Lantion luut saattaa olla leveät varsinkin jos on synnyttänyt. Jos mittaan ylempää niin siinä on jo paljon kapeampi kun ei mittaa enää lantiota mukana.
Mahan ympärys = maha ja lantio yhdessä = valtavan iso numero.
Tuo kuulostais loogisemmalta👍

Yhteistyössä