M
Marva
Vieras
aion sitten ehkä tilata sen bunin jos tietäis ensin että miten sitä käytetään aj monestikko päivässä+onkohan tietoa..??tai onko auttanut? :flower: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 13:21 yötär kirjoitti:Satuinpa sopivasti paikalleMusta tuntuu että on jonkun verran kiinteytyny reidet. En oo hirveemmin mittaillu. Ainakin joka käyttökerran jälkeen tuntuu lihaksissa että on jotain tehty. Mä oon tehny n 5-10min/päivä. Ihan fiiliksen mukaan. En mitään oikeita ohjeita löytänny tuohon vaikka nettiä kaivoinkin. En oo vielä katunu että tuli se 10e laitettua tohon vempeleeseen =)
Niin, ja siis ne liikkeet miten tehään mä katoin siitä mainoksesta mikä on siellä sivuilla. Kopsin sen vaan koneelle ja suurensin niin ihan ok näky.
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 15:57 Lynnette kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 13:21 yötär kirjoitti:Satuinpa sopivasti paikalleMusta tuntuu että on jonkun verran kiinteytyny reidet. En oo hirveemmin mittaillu. Ainakin joka käyttökerran jälkeen tuntuu lihaksissa että on jotain tehty. Mä oon tehny n 5-10min/päivä. Ihan fiiliksen mukaan. En mitään oikeita ohjeita löytänny tuohon vaikka nettiä kaivoinkin. En oo vielä katunu että tuli se 10e laitettua tohon vempeleeseen =)
Niin, ja siis ne liikkeet miten tehään mä katoin siitä mainoksesta mikä on siellä sivuilla. Kopsin sen vaan koneelle ja suurensin niin ihan ok näky.
joo kiitti..nyt kun sitä ei ole sitä abtronicciakaan niin pakko joku ostaa ja se on halvin tähän mennessä :saint: montako eri juttua sillä voi tehdä?vaikuttaako vatsalihaksiin?ajattelin että käytän sitä päivittäin ja sitten vielä lenkilläNiin eiköhän niitä tuloksia synny
On vaan ihan pakko kiinteyttää..kuinka pitkä oot ja paljonko painat? =) Ite 162/53...kiinteytystä peppuun ja reisiin+tietenkin massu niin vola--- \|O Pääsen entisiin mittoihini
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 04.01.2006 klo 18:56 Marva kirjoitti:joo,kiva..saa sitten nähdä että toimiiko se =) monesko lapsi on tulossa? :flower: no painoin minäkin loppuraskaudessa jopa 77 kiloa...että melkonen pontso..
![]()