Yöks, nyt voin pahoin (nettideittailu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Laitoin ilmoituksen Suomi24 Treffit-palveluun. Minulle rupesi laittamaan viestiä itseäni yli 30 vuotta vanhempi eläkeläismies. Kirjoitteli että "voin elättää sinut ja lapsen, ja voin mennä vielä töihinkin, ikä on vain numeroita" jne. Kirjoitti että lapsiakin voidaan hankkia lisää. Laittoi pari viestiä, kun en vastannut niin tuli että "sinä siis torjut minut?". Vastasin että taitaa olla meillä liian suuri ikäero ja eri elämäntilanne, ja sitten tuli vielä viestiä takaisin että "mikä syy se tommoinen on". Yäks yäks yäks, minä oikeasti voin pahoin! :D

Ei voi kuin nauraa :D Sä torjuit eläkeläismiehen joka olisi ollut valmis elättämään teidät molemmat, ei olisi ottanut selvää onko siinä isä ,tytär ja lapsenlapsi vai rakastavaiset :D

[QUOTE="vieras";23146652]Itse olen koittanut löytää 40-60v naista joka elättäisi minut, mutta tuloksetta. Olen siis alle 30v mies.[/QUOTE]

Saat siis jatkaa etsintää :D Eikö 60v ole vähän liian vanha sulle? Sähän oot jo mummonraiskaaja!

[QUOTE="vieras";23146674]Saat siis jatkaa etsintää :D Eikö 60v ole vähän liian vanha sulle? Sähän oot jo mummonraiskaaja![/QUOTE]

Moni sen ikäinen on viriilissä kunnossa tai ainakin yksi jonka kanssa kävin parilla treffeillä oli.

[QUOTE="vieras";23146708]Moni sen ikäinen on viriilissä kunnossa tai ainakin yksi jonka kanssa kävin parilla treffeillä oli.[/QUOTE]

Sä olet oksettava!! aivan sama kuin makaisit oman äitisi kanssa!

[QUOTE="vieras";23146720]Sä olet oksettava!! aivan sama kuin makaisit oman äitisi kanssa![/QUOTE]

Ja jos käyn oman ikäisen kanssa treffeillä niin se on sama kuin makaisin siskoni kanssa?

[QUOTE="alkup.";23146647]No pakko se on kokeilla kun olen kuullut paljon hyviäkin kokemuksia :)[/QUOTE]

Kannattaakin kokeilla! Ite laitoin kaverin yllyttämänä uteliaisuudesta viestin (halusin tietää et millaset miehet niihin ilmotuksiin oikeesti vastaa) ja tänään tulee 6v siitä kun illalla töistä selvisin kotiin ja huomasin vastauksia tulleen ihan kivasti... yksi kolahti kuitenkin muita enemmän. Nyt yhteistä taivalta takana pian 6v ja perhettämme sulostuttaa kaksi ihanaa rakkauspakkausta ja kolmannen laskettu aika on huhtikuussa. Joten tsemppiä vaan... sieltä voi oikeasti löytyä Se Oikea, vaikka varmasti löytyy niitäkin minkä kanssa ei kemiat kohtaa.

[QUOTE="vieras";23146738]Ja jos käyn oman ikäisen kanssa treffeillä niin se on sama kuin makaisin siskoni kanssa?[/QUOTE]

No kuinka haluat sen ottaa :) Ymmärrän 10v ikäeron mutta 30v!! Ei ehkä kaikki muumit ole sulla laaksossa,mummonraiskaaja. :D

[QUOTE="vieras";23146790]No kuinka haluat sen ottaa :) Ymmärrän 10v ikäeron mutta 30v!! Ei ehkä kaikki muumit ole sulla laaksossa,mummonraiskaaja. :D[/QUOTE]

Kunhan sinäkin aikuistut ja näet vähän maailmaa niin ymmärrät asioita.

[QUOTE="vieras";23146797]Kunhan sinäkin aikuistut ja näet vähän maailmaa niin ymmärrät asioita.[/QUOTE]

Mä olen sua vanhempi että se siitä ja mummonraiskaaja voit nyt olla hiljaa :D

[QUOTE="vieras";23146826]Mitä tekemistä iällä on aikuistumisen kanssa?[/QUOTE]

Mitä tekemistä on aikuistumisella ja mielipiteillä eri asioissa? Kaikilla on oma mielipide ja tämä on mun mielipide,sori vaan.

[QUOTE="vieras";23146869]Mitä tekemistä on aikuistumisella ja mielipiteillä eri asioissa? Kaikilla on oma mielipide ja tämä on mun mielipide,sori vaan.[/QUOTE]

No sinähän kasvoit nopeasti :D

[QUOTE="vieras";23146881]No sinähän kasvoit nopeasti :D[/QUOTE]

sä olet edelleen mummonraiskaaja niin kauan kun haluat olla 60v naisen kanssa. Jolla voi mahdollisesti olla sinun ikänen tai vanhempi lapsi. Ajatus on oksettava yhtä oksettava naisesta joka ottaa 60v vaarin itsellensä. Todella vastenmielistä!!

[QUOTE="vieras";23146948]sä olet edelleen mummonraiskaaja niin kauan kun haluat olla 60v naisen kanssa. Jolla voi mahdollisesti olla sinun ikänen tai vanhempi lapsi. Ajatus on oksettava yhtä oksettava naisesta joka ottaa 60v vaarin itsellensä. Todella vastenmielistä!![/QUOTE]

Mummonrakastaja sopii minusta paremmin, ei tässä ketään olla raiskaamassa. Sinulle vasenmielistä, minulle eroottista.

Yhteistyössä