Yököttää, heikottaa, vatsaa vääntää... Auttakaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yök
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yök

Vieras
Olen rv 6 ja nyt on muutaman päivän ollut aivan kauhea olo!! Jatkuvasti yököttää (en ole oksentanut), minkä vuoksi joudun syödä lähes tulkoon jatkuvasti (myös yöllä). Sitten kun syön, vatsaa alkaa vääntämään niin mahdottomasti, että on aivan pakko mennä vessaan. Vatsa on aivan löysällä. Sittenhän se kierre taas jatkuu; vessareissun jälkeen olo sen kun heikkenee, taas pakko syödä jne.

Tämä show jatkuu jopa öisin eli herään tunnin/puolentoista tunnin välein syömään, vessaan jne.. Töissä oleminen on aivan tuskaa. Auttakaahan, onko kellään kokemusta ja jotain apuja tähän oloon!!!!

Perussettiä, eli syö vähän kerrallaan ja useasti päivässä. Vältä rasvaisia ja suolaisia. Juo vettä. Aamuksi näkkäri sängyn viereen jonka sit pupellat heti ensi töikses mahaan ennen nousemista. Mä kokeilin myös inkivääriä (luontaistuotekaupasta, sikapahoja), jonka on todettu vähentävän huonovointisuutta..mutta joskus mikään ei vaan auta ja yököttää. Mua vaivasi ennemminkin ihan TAJUTON väsymys! Voimia sulle.

En tiedä mikä tässä on.. Kauheaa vaan ripuloida, ku olo on niin heikko ja hontelo jatkuvasti. Aamusin oon syönyt heti herättyäni vesirinkeleitä.. Mut en ymmärrä tota vatsanvääntöä syömisen jälkeen!! Eli molemmista päistä varmaan tulis, jos oksennus viel lentäis.. huh,huh..

Älä syö mitään missä on nopeita hiilareita. Ei edes vehnärinkeliä. Korkeintaan hapankorppua tai ruisleipää. Itellä suunnilleen sama olotila, mutta pystyssä pysyn vain jos kaikki sokerit on poissa ja nopeat hiilarit. Karpalomehua, karpalokiisseliä, luonnonjugurttia ja piimää.

Yhteistyössä