Yököt taas pinoon! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kiukkuperse: onko paljon hommia? täällä siivoilua ja muuta sellaista, muuten vaan ollaan jos joku tarvitsee. yksin yökköily on kyllä tylsää, väsyy helpommin.

ysiltä on parit lääkkeet, muutaman tunnin välein huoneissa kierto.. aamupalaleipien teko ja aamuyöstä ois puurojen laitto haudutuskattilaan valmiiksi.. ei muuta.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkuinen:
Minä kans yökköilen :) Meit yökköjä onneks täällä kolme nyt vuorossa ja mukavien ihmisten kanssa valvon. Juttua ja seuraa siis riittää.

Se oiski mukava kun ois juttuseuraa,kun ei muutenkaan paljon työtä ole..

Alkuperäinen kirjoittaja jycke:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkuinen:
Minä kans yökköilen :) Meit yökköjä onneks täällä kolme nyt vuorossa ja mukavien ihmisten kanssa valvon. Juttua ja seuraa siis riittää.

Se oiski mukava kun ois juttuseuraa,kun ei muutenkaan paljon työtä ole..

Meillä itseasiassa hommaakin on aikalailla... Harmillisen vähän toisaalta ehtii höpisemään. Tippoja ja kipulääkkeitä saa juosta...
Haaveilen aamusta... Jokainen yökkö sen tietää miten ihana on mennä viileisiin lakanoihin ja painaa päänsä tyynyyn :D

Tää yö on nyt hankalampi kuin viime yö, tai siis väsyttää enemmän, täällä on niin rauhallista. Vaikka nukuin peräti neljään asti päivällä. 8 jälkeen taas kotiin ja kyllä se onkin ihanaa mennä sänkyyn ja kismitellä hetken, äkkiä tulee tavallisesti uni yövuoron jälkeen.

Minkälaista tein nukkuminen on yövuorojen jälkeen?
Entäs fyysiset vaivat/oireet öitten jälkeen?
Mä olen kuin ilmapallo... Mahakipuja aina ja tykytyksiä sitten päivällä nukkumispäivänä. Nukkuminen on levotonta ja pätkittäistä...nään vielä enemmän seköpäisiä uniakin :D
Taidan olla jo liian vanha näihin yötöihin

Yhteistyössä