Yök! Näin unta seurustelevani isäni kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uneksija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uneksija"

Vieras
Ja unessa tietysti pidin siitä. Kaikki oli olevinaan siinä niin loogista: Eihän siinä ole mitään pahaa, kun emme vain lapsia yritä hankkia. Lisäksi minä olin unessa se, joka pelkäsi, ettei isäni tahdo jatkaa enää seurustelua. Mistä tällaiset kieroutuneet unet kumpuavat?:O

Varmaan tuo on sellainen uni, joka jää mieleen. Samoin kuin 10 vuotta sitten näin unta syöväni lemmikkikissamme. Ei ole vieläkään unohtunut. Onhan niitä kaikenlaisia unia muutenkin, mutta aina eniten järkyttävät tuollaiset, joissa itse tekee omasta halustaan jotain hyvin sairasta.

Oletko siis kuitenkin naumisissa jonkun kanssa? Ehkä alitajuisesti ajattelet, että miehesi on samanlainen kuin isäsi eli että olet valinnut isäsi aviomieheksesi sillä tavalla?

[QUOTE="vieras";26518566]Oletko siis kuitenkin naumisissa jonkun kanssa? Ehkä alitajuisesti ajattelet, että miehesi on samanlainen kuin isäsi eli että olet valinnut isäsi aviomieheksesi sillä tavalla?[/QUOTE]

En, ihan vapaa olen. Todellisuudessa isäni on minulle enemmän paras ystävä kuin isä.

[QUOTE="uneksija";26518610]En, ihan vapaa olen. Todellisuudessa isäni on minulle enemmän paras ystävä kuin isä.[/QUOTE]

Ehkä siis toivoisit löytäväsi poikaystäväksesi isäsi kaltaisen miehen?

Mä olen nähnyt unta harrastavani seksiä sekä setäni, että äitini kanssa. Unessa se tuntui ihan luonnolliselta, mutta HYI HELVETTI SENTÄÄN! :D
Unet on vaan niin outoja, ei niitä kannata pelästyä, trust me: en näe äitiä sillä silmällä. :D :D :x

Alkuperäinen kirjoittaja yööök;26518645:
Mä olen nähnyt unta harrastavani seksiä sekä setäni, että äitini kanssa. Unessa se tuntui ihan luonnolliselta, mutta HYI HELVETTI SENTÄÄN! :D
Unet on vaan niin outoja, ei niitä kannata pelästyä, trust me: en näe äitiä sillä silmällä. :D :D :x

Onneksi joku muukin.:D Freudin mukaanhan monet unet ovat salattuja pelkoja tai toiveita. Emme taida olla samaa mieltä?:D

Mä näin raskausaikana sellasia unia että aamuisin olin melkein järkyttynyt tai sitten nauratti. Seksiä mm naapurin kamalan näköisen vanhan papan ja siskopuoleni kanssa. :O :x :D

[QUOTE="uneksija";26518670]Onneksi joku muukin.:D Freudin mukaanhan monet unet ovat salattuja pelkoja tai toiveita. Emme taida olla samaa mieltä?:D[/QUOTE]

No ei. Hyi helvetti sentään. :D:D

Nyt raskaana ollessa näen myös todella kummallisia unia. Viime yönä kahdelle parille tuli ero, ja meillekin mieheni kanssa melkein, tai mies alkoi hamstraamaan tavaroita sivuun mahdollisen eron varalta, ja minä suutuin :D. Tavarat olivat vanha pesukone, ja meidän ison, kouluikäisen tytön pinnasänky!! :D.
Ei nuo nyt ole oudommasta päästä, mutta niitä tosi outoja en onneksi enää muista.

Hyi, ymmärrän =)

Minäkin lemmin unissani ties ketä, ja aamulla on tooooosi likainen olo =)

Joskun näin unta oman lapseni ja joskus pienen veljeni satuttamisesta (itse siis satutin, poltin tupakalla, viilsin...) ja siitä herääminen oli yhtä paniikkia ja räkäitkua...:(

Ei voi olla totta, näin nimittäin viime yönä unta, että olin raskaana isälleni. Laitoin siis paremmaksi.:x

Muistan kun tarkkailin napaani ja mietin olenko raskaana vai en, ja jos olen niin olis varmaan tehtävä abortti, kun lapsesta tulis varmaan pahasti vammanen tai muuten vaan en kestäisi häpeää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26518531:
Mä tein viime yönä unissani murhan muumimukilla, silmittömän raivon vallassa. Aamulla oli aika hämmentynyt olo.

Minä taas muutama yö sitten ammuin pari laukausta nuoren naisen päähän unessani ja kun hän ei siitä kaatunut, työnsin kiväärin piipun hänen suuhunsa ja ammuin hänen takaraivonsa taivaalle. Tytsi ei tykännyt, mutta perustelin sitä sillä, etten voinut häntä kitumaankaan jättää.

Yhteistyössä