yök. Hygieniajuttua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neiti Dina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

neiti Dina

Aktiivinen jäsen
24.10.2009
6 249
0
36
Mulla oli tänään eräs kaveri käymässä. Ilmeisesti tyyppi ei ollut kerennyt ainakaan tänään suihkuun, ja hän kysäisi että saisko lainata multa deodoranttia. No minä siihen vastaamaan että "mulla on vain roll-on dödö". No kaveri kysyy että "no saanko lainata sun rollonia?" Siis öö, yök hyi ja ällötys perään. Ensinnäkin mua yököttää jo se että dödöä laitetaan likaiseen kainaloon, ja toisekseen että vielä pitäis lainata omaa dödöä toisen likaiseen kainaloon? HYI.

Tästäpä juolahti mieleeni tämmönen gallupin aihe, mitkä hygieniatuotteet/välineet on intiimejä joita ette lainais ikinä kenellekään? Tai mitä voisit lainata? Mulle mm. hiusharja ja just tuo dödö, en varmaan lainais vaikka ois spray versiotakin. Omat meikit, oma käsirasva on vain mua varten. Jne, ei tule nyt just muita mieleen.

En lainaisi hammasharjaa, roll on-dödöä, ripsaria, piilareitten säilytyskoteloa, pikkareita. Nämä nyt tuli yhtäkkiä mieleen.

Hiusharjaa voi lainata, samalla harjalla me likanki kanssa hiukset harjataan. Ja miksi ei voisi käsirasvaa lainata? Eihän sitä putelia mitenkään lääpitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
En lainaisi hammasharjaa, roll on-dödöä, ripsaria, piilareitten säilytyskoteloa, pikkareita. Nämä nyt tuli yhtäkkiä mieleen.

Hiusharjaa voi lainata, samalla harjalla me likanki kanssa hiukset harjataan. Ja miksi ei voisi käsirasvaa lainata? Eihän sitä putelia mitenkään lääpitä.

voi sitä rasvaa lainata, mulle se vaan on niin pyhä asia että mä en voi :D kaverit kyllä tietääkin jo ettei edes kysy.

Juu kyllä meijän piireissä lainaillaan kaikkee kalsareita ja sukkia myöten.Hammasharjaa en lainaa. Se on melkein ainoo. Jopa höylää lainaillaan. Toki ite en kaverin höylää kehtais ees käyttää kun kainaloon ja sääriin. Ei se niin vakavaa oo, kun just pesty iho ja sen jälkee kunnolla huuhtoo karvat pois höylästä. Koskaan ei mitään oo tullu puolin eikä toisin kenellekkään.

Alkuperäinen kirjoittaja sipsi:
Kaikkea lainaan paitsi käytettyä tamponia :) Kyseisessä tapauksessa olisin sitten

a) pessyt rollonin pään
b) viskannut rollonin roskiin
c) antanut rollonin kaverilleni

mä käytän noita allergikkojen dödöjä niin en ihan raaski roskiin heitellä tosta vaan melkein täyttä purkkia :P

Hammasharja, huulipuna ja -rasva, ripsari, puuteri & rollon on ehdottomia. Hajuvettä varmaan lainaisin mutta se tuntuisi kyllä hölmöltä. Miksi kaverini haluaisi tuoksua samalta kuin minä.

Yhteistyössä