Mulla oli tänään eräs kaveri käymässä. Ilmeisesti tyyppi ei ollut kerennyt ainakaan tänään suihkuun, ja hän kysäisi että saisko lainata multa deodoranttia. No minä siihen vastaamaan että "mulla on vain roll-on dödö". No kaveri kysyy että "no saanko lainata sun rollonia?" Siis öö, yök hyi ja ällötys perään. Ensinnäkin mua yököttää jo se että dödöä laitetaan likaiseen kainaloon, ja toisekseen että vielä pitäis lainata omaa dödöä toisen likaiseen kainaloon? HYI.
Tästäpä juolahti mieleeni tämmönen gallupin aihe, mitkä hygieniatuotteet/välineet on intiimejä joita ette lainais ikinä kenellekään? Tai mitä voisit lainata? Mulle mm. hiusharja ja just tuo dödö, en varmaan lainais vaikka ois spray versiotakin. Omat meikit, oma käsirasva on vain mua varten. Jne, ei tule nyt just muita mieleen.
Tästäpä juolahti mieleeni tämmönen gallupin aihe, mitkä hygieniatuotteet/välineet on intiimejä joita ette lainais ikinä kenellekään? Tai mitä voisit lainata? Mulle mm. hiusharja ja just tuo dödö, en varmaan lainais vaikka ois spray versiotakin. Omat meikit, oma käsirasva on vain mua varten. Jne, ei tule nyt just muita mieleen.