yöimetys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja friida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

friida

Vieras
Hei onko muita jotka vielä yöimettävät 7,5 kuukautista vauvaa. Ajattelin viime yönä että nyt lopetan yöllä imettämisen, mutta huuto oli kamala, niin ajattelin että kyselen kokemuksia täältä ja sitten kokeilen uudestaan. Miten teillä?

no, tottaikai vauva huutaa, jos yöpalvelu loppuu!! huudatat sitä jonkun yön, niin tajuaa et yöpalvelua ei enää ole!! Tuon ikäinen ei tarvi yöllä enää ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mutta jos annan kuitenkin päivällä maitoa, niin lapsi aina yöllä tajuaa että maitoa saa päivälläkin ja haistaa maidon tietenkin. Että ei se niin helppoa ole.

Kyllä se lapsi oppii senkin, että päivällä ja yöllä on erot. Vaikka päivällä saa maitoa, niin yöllä ei saa. Helpoksi kukaan ei asiaa väittänytkään, mutta todennäköisesti muutamassa yössä helpottaa. Huutoon ei kuole.

Mulla on kolme ja kaikkia oon tuossa iässä huudattanut pari yötä, niin ovat tajunneet, ettei yöpalvelua ole. Nuorimmaista huudatin viikon, ennenku tajus. Siis ekana yönä katsoin kellosta aikaa ja annoin itkeä vartin. Seuraavana yönä puolituntia jne. Titetysti sitä oli ite väsyny silloin, mutta sit se helpottaa.

meillä neiti juurikin samanikäinen, reilu 7kk... kerran vaatii tissiä yöllä ( nyt nuhaisena pari kertaa ).
samaa oon pohtinu et vois yösyömisenn jättää kokonaan...
pari yötä meni pienellä itkulla et saatiin tähän yhteen kertaan vähennettyä...

Annoin vajaa vuosikkaaksi, kun ei vaatinut kuin kerran tai kaksi. SItten lempeästi jätettiin yötissi pois, päivällä jatkettiin. Idiootteja noi ei huutoon kuole -kommentit... Lempeyttä lasten hoitoon, niin lapsista tulee itseensä ja elämään luottavia yksilöitä.

Yhteistyössä