Ootko lääkärissä käynyt? Jotain häikkää tarvii olla..Mä tarviin 12-14 tunnin yöunet. Silti alkaa väsyttää parin tunnin hereillä olon jälkeen ja yleensä otan päikkärit.
olen, ja terve olen kuulemma kaikinpuolin. Ihmetyttää itseäkin, mutta minkäs teet :/Ootko lääkärissä käynyt? Jotain häikkää tarvii olla..
Kumma juttu sitten. Ei ihan normaalia kuitenkaan ole. Mitä kaikkia sulta on katsottu?olen, ja terve olen kuulemma kaikinpuolin. Ihmetyttää itseäkin, mutta minkäs teet :/
Kaikki perusverikokeet on aina ok. Kilpirauhasen vajaatoiminta on, arvot täysin ok lääkityksellä, määrättiin jopa liikatoiminnan puolelle ja kokeiltiin uutta lääkettä. Niistäkään ei ollut apua.Kumma juttu sitten. Ei ihan normaalia kuitenkaan ole. Mitä kaikkia sulta on katsottu?
No onpa sitten. Kurjaa tommonen :/Kaikki perusverikokeet on aina ok. Kilpirauhasen vajaatoiminta on, arvot täysin ok lääkityksellä, määrättiin jopa liikatoiminnan puolelle ja kokeiltiin uutta lääkettä. Niistäkään ei ollut apua.
ei ole muuta häikkää kuin että liian paljon unta,6-8 on max mitä aikuinen oikeasti tarvitsee.Ootko lääkärissä käynyt? Jotain häikkää tarvii olla..
no ei tasan johdu siitä. Useasti joudun nukkumaan noin vähän ja olen aivan zombi. Oikeasti pystyn sitten nukahtamaan istualleen.ei ole muuta häikkää kuin että liian paljon unta,6-8 on max mitä aikuinen oikeasti tarvitsee.
joku rautavarasto arvo katsottiin. Se oli ainoa joka oli hieman viitteen ulkopuolella, mutta ei sekään niin paljoa että selittäis tän väsymyksen.No onpa sitten. Kurjaa tommonen :/
Onko katsottu rauta-arvoja muitakin kuin hb? Sehän ei kerro oikeastaan mitään kehon rautavarastoista.
tuo on masennusta.no ei tasan johdu siitä. Useasti joudun nukkumaan noin vähän ja olen aivan zombi. Oikeasti pystyn sitten nukahtamaan istualleen.
Et tiedä sairaalloisesta väsymyksestä mitään joten älä anna typeriä neuvojakaan.
Jos oli ferritiini, niin sekään ei välttämättä paljasta riittävästi. Seerumin rauta (sf-Fe) olis parempi mitattava.joku rautavarasto arvo katsottiin. Se oli ainoa joka oli hieman viitteen ulkopuolella, mutta ei sekään niin paljoa että selittäis tän väsymyksen.
vai sellanen diagnoosi en todellakaan ole masentunut, olen onnellisempi kuin koskaan. Tarvitsen vain unta.tuo on masennusta.
säännöllinen 6-8 uni on terveen ihmisen A ja O
Taisi olla juuri tuo ferritiini. Tuota toista en muista et olis otettu. Lääkärit kun ei kovin helposti passita mihinkään tutkimuksiin täällä.Jos oli ferritiini, niin sekään ei välttämättä paljasta riittävästi. Seerumin rauta (sf-Fe) olis parempi mitattava.