YÖMAITO Arla-Ingman, mistä löytää???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ansku

Vieras
Onko kellään tietoa, mikä kauppa ko tuotetta myy. Olen katsonut Citymarketista ja Alepasta, ei ole ollut. Ajattelin, että tää palsta tietää kaiken, kysynpä täältä, etten turhaan pörrää kaupasta toiseen. Kiitokset jos joku tietää! :)

Muistakaa, ettei sitä saa juoda päivällä. Menee jalat alta.

Suosittelen lukemaan "Yömaito ei ole unilääke, se ei väsytä ja sitä voi huoletta siemailla keskellä päivääkin. Stressaantuneen on turha odottaa, että lasi yömaitoa toisi unen, elimistön pitää rauhoittua muutenkin." Y

Itse juon puoli lasillista yömaitoa, kun herään keskellä yötä. Se antaa ainakin minulle levollisen unen loppuyöksi ilman heräilyjä.

Yömaito sisältää Arla-Ingmanin tuotesivujen mukaan 3-4 kertaa enemmän melatoniinia kuin tavallinen maito. UNILÄÄKE se ei ole, mutta auttaa lievistä nukkumisongelmista kärsiviä luonnollisella tavalla. Ei sisällä lisäaineita ja sopii: "Yömaito on luonnontuote. Imagosyistä sitä ei ole homogenoitu, joten maidon pinnalle nousee rasvakerros. Homogenoimaton maito sopii monille lievästä laktoosi-intoleranssista kärsiville, jotka eivät voi juoda tavallista maitoa."
ote Arla-Ingmanin kotisivulta. KS. aikaisempi linkki.

yömaito on ihan täysin huuhaata. luuletteko että tilallinen pitää kahta tilatankkia maitouoneessa ja maitoa hakee kaksi eri autoa? kuten esim ingmanin luomumaito on kusetusta.. luomu kun menee meijeriin niin se pumpataan samaan siiloon kuin muut raakamaidot.

Kaikkee te akat uskotte! Maidosta ei makseta tilalliselle juuri mitään ja sit pitäis teidän penskojen unettomuuteen lypsää keskellä yötä erityistä yömaitoa... Hitto ootte tyhmiä :D

Kaikkee te akat uskotte! Maidosta ei makseta tilalliselle juuri mitään ja sit pitäis teidän penskojen unettomuuteen lypsää keskellä yötä erityistä yömaitoa... Hitto ootte tyhmiä :D

Yömaitoa tuskin lypsetään ajatellen "teidän penskojen unettomuutta", vaan juurikin sitä parempaa tuottajahintaa ja katetta toiminnalle... Ja sama pätee myös jatkojalostukseen.

yömaitoa ostin prismasta ja ihan humpuukia, muksut nukkui jopa huonommin kuin ilman sitä vaikka maitoa litkivätkin hyvät määrät, ei kannata ostaa ylihintaista roskaa, sitä ei saisi mainostaa edes unettavalla vaikutuksella.. niiiiiiiiiin vihainen

Nohuh huh noita unijuttuja.. Itse olen laktoosivammainen ja muistan kun yömaito tuli markkinoille. Silloin siitä puhuttiin maitona mitä laktoosivammaiset voiva juoda ja suurin plussa on, että se myös maistuu ihan tavalliselle kevytmaidolle. Ja se piti paikkansa! Aloin juomaan maitoa pitkästä aikaa. (Edellisen kerran join aktiivisesti maitoa muksuna kun sain sitä sukulaisten tilalta, käsittelemättömänä).

Nyt myytävät laktoosittomat kevytmaidot eivät todellakaan maistu ns. originaalille ykkösmaidolle, vaan niissä on se tuttu laktoosittoman maidon maku. Ei niin vahvana, mutta on kuitenkin sen verta paska maku. Jää ostamatta.

Yhteistyössä