yölliset raivokohtaukset

Mistä mahtaa johtua kun lapsi 1.1v on alkanut öisin huutaamaan hullun lailla. Istuu tai seisoo sängyssään ja haluaa syliin. Otan syliin,nukahtaa ja sama toistuu n15min päästä. Yleensä tätä showta kestää n.2tuntia.
Silittely ja sänkyyn rauhoittelu ei auta,suuttuu entistä enemmän.
Tuttipullo jäänyt pois viikko sitten,josko tällä jotain osuutta asiaan..Vai onko muilla vastaavaa?
 
Meillä ollut ihan samanlaista showta. Tyttö on nyt 1v3kk. Olen huomannut, että tyttö on niin herkkäuninen, että havahtuu raivoamaan, jos minun sänkyni narahtaa yms. En jaksa tähän kirjoittaa enempää, mutta teimme aika radikaaleja nukkumisjärjestelyjä, joista kirjoitin tuohon toiseen ketjuun nimeltä "kysymyksiä taaperoimettäjille". Yksi rauhallisempi yö on nyt takana, joten en tiedä johtuuko muutoksista vai liekö vain sattumaa. Käypä lukaisemassa.
 
Olisko kyseessä tämä;

Yöllinen kauhukohtaus alkaa 1-2 tuntia nukahtamisen jälkeen, jolloin lapsi saattaa nousta istumaan vuoteessaan kauhun ilme kasvoillaan ja hän voi hikoilla, äännellä tai huutaa. Kohtaus kestää yleensä muutaman minuutin ja kohtauksen aikana lasta ei kannata herättää. Hän ei muista kohtausta aamulla, toisin kuin painajaisunen kohdalla on asianlaita. Huutokohtauksia esiintyy 2 %:lla 1-8 vuotiaista ja ne ovat vaarattomia.
 
meillä on ollut myös noita muutamia huutokohtauksia yöllä, just tollei tunti- kaksi nukahtamisesta. Neiti saattaa huutaa suoraa huutoa mutta on aivna umpiunessa!olen yrittänyt ottaa syliin suuttuu vaan enemmän!
olen sitten vaan silitellyt jalkoja kun niitä saattaa potkia hurjasti! sitten mennyt ohi ja nukkuu loppuyön tosi hyvin!
MÄ olen todennut että meillä ne on ilmeisesti juuri niitä kauhukohtauksia!onneksi ei joka iltaisia kuitenkaan!
niin ikää on 1½v
 

Yhteistyössä